معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق در مدارس دوره‌های اول و دوم ابتدایی و یک حیطه خاص برای دوره دوم متوسطه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیقه عبداللهی برگزاری جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس را گامی مهم برای تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری دانست وگفت: این جشنواره با مشارکت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند از سوم خرداد ماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، گفت: ارسال آثار از طریق ورود به سامانه کاربران در صفحه اصلی سایت امکان پذیر است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را تا پایان خرداد ماه ۹۸ به نشانی fses.sru.ac.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ۲۰ تیرماه ۹۸ را آخرین مهلت برای رفع نواقص و هفته اول مرداد را زمان انتشار نتایج اولیه جشنواره اعلام کرد.

عبداللهی در پایان به حیطه‌های جشنواره نیز اشاره و برنامه ریزی و مدیریت، فرایند آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، فضا و تجهیزات، امور ویژه و آموزش و تحقق حقوق شهروندی (خاص دوره دوم متوسطه) را از حیطه‌های جشنواره برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس هفته اول شهریورماه ۹۸ برگزار و به اثر اول ۵ میلیون تومان، اثر دوم سه میلیون تومان و به اثر سوم دو میلیون تومان به همراه تقدیر نامه و تندیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است مدیران مدارس جهت اطلاع از جزئیات و شرکت در هریک از حطیه‌ها می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۰۱-۲۲۹۷۰۱۲۴ و ۰۲۱-۸۲۲۸۴۱۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.