سرپرست مخابرات منطقه قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان حذف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیله‌فروش‌ها سرپرست مخابرات منطقه قزوین در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان گفت: قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان حذف می‌شود و مبلغ هزینه با پیامک و روش‌های متعدد ارسال خواهد شد.

پیله‌فروش‌ها افزود: در حال حاضر قبوض کاغذی شهر محمدیه به صورت آزمایشی حذف شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰۰ هزار تلفن ثابت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تلفن همراه در قزوین مشغول خدمت به مردم است و نسبت به جمعیت، از استان‌های پیشرو هستیم.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین گفت: در اسفند ماه سال گذشته هم تلفن بیسیم ۲۸۰ روستا به شبکه تلفن همراه اول تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: حذف قبض تلفن ثابت اقدام بسیار خوبی در زمینه کاهش هزینه‌های کشور است و با توجه به سیستم‌های هوشمندی که در دسترس مردم قرار دارد، می‌توان این خدمات را گسترده‎تر کرد و حتی پیامک قبض را نیز کنار گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به طهارت مالی در دستگاه‌های خدمت‌رسان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید به حساب و کتاب مبالغ دریافتی از مردم، دقت ویژه‌ای داشته باشند، زیرا دریافت ذره‌ای پول ناحق، کل سرمایه این مجوعه‌ها را آلوده می‌کند.

انتهای پیام/ک

دیدار سرپرست مخابرات منطقه قزوین  با نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.