اکبر صادقی پس ار تمدید قرارداد با پدیده از پیشنهاد‌های مالی خوبی که از دیگر تیم‌ها داشت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در پایان رقابت‌های لیگ هجدهم با قرار گرفتن در رتبه‌ی چهارم جدول و قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران جواز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده را کسب کرد. با شروع فصل نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خودشان هستند و بسیاری از تیم‌ها نیز درصدد تمدید قرارداد با بازیکنان شان هستند.

صادقی: پیشنهاد‌های مالی سنگینی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما پدیده را انتخاب کردم

 در این بین تیم فوتبال پدیده شهر خودرو روز گذشته با ۳ نفر از بازیکنان سال گذشته خود تمدید کرد. محمد حسین مرادمند، امین قاسمی نژاد و البته اکبرصادقی بازیکنانی بودند که با داشتن پیشنهاد از تیم‌های مختلف حاضر به جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی نشدند.

اکبر صادقی که قراردادش را برای ۲ فصل دیگر با پدیده شهر خودرو تمدید کرده است در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:   قبل از تمدید قرارداد با پدیده، پیشنهاد‌هایی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما از وقتی که حمیداوی به پدیده اضافه شده، آرامش بیشتری به تیم تزریق شده است. خیلی خوب است که گلمحمدی در تیم ماند چرا که با وجود او، داشتن هوادارانِ خوب و  استادیوم مجهزی هم که در اختیار داریم،   مطمئن هستم آینده خوبی نیز در انتظار مان است.

صادقی: پیشنهاد‌های مالی سنگینی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما پدیده را انتخاب کردم

آرزوی هر کسی بازی در پدیده است

صادقی درباره تمدید قراردادش با پدیده اضافه کرد: آرزوی هر کسی است که در پدیده بازی کند. سال آینده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش  داریم و روند خوبمان را می‌خواهیم ادامه دهیم. خوشحالم که در خدمت پدیده هستم و علاقه خاصی به خاطر امام رضا (ع) به این شهر دارم.

به پیشنهاد‌های دیگر تیم‌ها فکر نکردم

او درباره پیشنهاد‌هایی که از دیگر تیم‌ها در فصل نتقل و انتقالات داشته است خاطر نشان کرد: به هیچ کدام از این پیشنهاد‌ها فکر هم نکردم. پیشنهاد‌هایی داشتم که از لحاظ مالی نیز خوب بودند. من تیمم را دوس دارم و نمی‌خواستم از پدیده جدا شوم.

برای لیگ قهرمانان باید تیم بهتری شویم

صادقی در پایان درمورد حضور تیم فوتبال پدیده خراسان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده گفت: باید تا آن موقع صبر کنیم و ببینیم تمرینات مان چگونه خواهد بود. تا شروع این بازی‌ها زمان زیادی باقی مانده است امیدواریم که در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم. بازی‌های آسیایی در بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا آن موقع فرصت داریم تیم بهتری بشویم.


بیشتر بخوانید:

حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می‌دهد چگونه او را نگه داریم؟

قاسمی نژاد با پدیده شهر خودرو تمدید کرد

حضور پدیده در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد


انتهای پیام/

صحبت‌های اکبر صادقی پس ار تمدید قرارداد با پدیده شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار