دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان گفت:از زمان اجرای طرح کدینگ کارت سوخت تاکنون بالغ بر ۶هزار خودرو در کلیه شهرستان‌های استان به تیم‌های بازرسی و نظارت فرمانداری‌ها و محل‌های تعیین شده مراجعه کرده اند.

ثبت اطلاعات۶هزار خودروی جدید برای ورود به سامانه کدینگ کارت سوختمحبی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با توجه به روند کند صدور کارت هوشمند سوخت در سال گذشته، رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری صدور کارت سوخت آغاز شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت در این خصوص در سیستان وبلوچستان تعداد زیادی مراجعه کردند و بیشترین آن‌ها افرادی بودند که کارت سوخت خودروی شان در قالب طرح کدینگ دچار مشکل شده بود، اما با پیگیری‌های لازم و تایید اطلاعات استخراجی خودرو، کدینگ آن‌ها به صورت متمرکز از سوی سامانه هوشمند مرکز اعمال خواهد شد.

محمد محبی افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون صاحبان بالغ بر ۶هزار خودرو در کلیه شهرستان‌های استان به تیم‌های بازرسی و نظارت فرمانداری‌ها و محل‌های تعیین شده مراجعه کرده اند که در اسرع وقت کار کدینگ این کارت‌ها نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای خودرو‌های جدید در سیستان وبلوچستان نیز کارت سوخت به صورت خودکار کدینگ شده و فعال تحویل آن‌ها می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

طرح کدینگ کارت سوخت در زاهدان اجرایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار