معاون خدمات شهری استان ایلام گفت: به منظور افزایش حس سرزندگی در بین شهروندان ایلامی، طرح هویت بخشیدن به فضا‌های سبز شهری در دستور کار سازمان‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.

هویت بخشیدن به فضا‌های سبز شهری در دستور کار سازمان‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهدوی معاون خدمات شهری استان ایلام گفت: وجود فضای سبز مناسب در شهر علاوه بر تاثیرات زیست محیطی باعث ارتقای سلامت شهروندان نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم آلودگی‌ها در مناطق غرب ، وجود فضا‌های سبز مناسب در محلات و مناطق مختلف شهری بر سلامت شهروندان تاثیر دارد و نشاط و سرزندگی جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت.

مهدوی با تاکید بر اینکه شهرداری ایلام نگاه ویژه‌ای به بحث فضای سبز و ایجاد پارک‌ها در محلات مختلف دارد، افزود: هویت بخشی به پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری یکی از مواردی است که زمینه ساز تنوع، جذابیت و سرزندگی مردم در پارک‌های سطح شهر و همچنین بام ایلام گردیده است که سازمان‌های مربوطه به ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارند و آن را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: یکی از عواملی که می‌تواند در بهبود وضعیت پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری تاثیر گذار باشد فرهنگ سازی در این زمینه است.

معاون خدمات شهری استان ایلام بیان کرد: آموزش چهره به چهره بصورت گسترده در سطح شهر آغاز شده و همچنین فرهنگ سازی و آموزش در مساجد توسط آموزشگران این سازمان از جمله برنامه‌هایی است که در زمینه فرهنگ سازی در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/ ن 

هویت بخشیدن به فضا‌های سبز شهری در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.