کلاس داوری اسکواش سطح عمومی از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ خردادماه سال جاری برگزار می گردد.

برگزاری کلاس داوری اسکوآش در اراکسوسن طوفانی رئیس هیئت اسکوآش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: کلاس داوری اسکوآش سطح عمومی در خردادماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.

طوفانی با بیان اینکه علاقه مندان حتما نیاز نیست رشته اسکوآش را آموزش دیده باشند افزود: البته کسانی که اسکوآش کار باشند احتمال اینکه در داوری هم موفق باشند بیشتر است.

وی ادامه داد: کلاس داوری اسکوآش در دو روز از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در سالن اسکوآش زنده یاد علی روغنی واقع در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

 رئیس هیئت اسکوآش استان مرکزی شرایط ثبت نام را ورود به سامانه www.iopars.ir و دریافت کارت عضویت، پرداخت ۱۵۰ هزار تومان و شرط سنی ۱۸ سال به بالا دانست.

وی گفت: تاکنون ۳۰ شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان ثبت نام کرده اند.

طوفانی اظهار کرد: افرادی که موفق به قبولی در این دوره می‌شوند، برای سطح کشوری معرفی شده تا در سطح یک ملی آموزش دیده و زبده‌تر شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۶۷۷۰۳۹ تماس حاصل فرمایند.

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملا احاطه‌ شده با دیوار‌های معمولا شیشه‌ای انجام می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها، تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند.

انتهای پیام / م

اراک میزبان کلاس داوری اسکوآش

برچسب ها: اسکوآش ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.