نوید ملک ثابت از ایران قهرمانی مسابقات بین المللی جام اسکواش اراک را به دست آورد.

ایران قهرمان جام بین المللی اسکواش اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با پایان مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر گرامیداشت مرحوم علی روغنی در اراک، نوید ملک ثابت از ایران قهرمانی این مسابقات را کسب کرد .

در این مسابقات که با شرکت ۳۵ ورزشکار داخلی و خارجی برگزارشد عراق دوم شد، و علیرضا شاملی از ایران و مارتین اسوک ازچک در جایگاه سوم ایستادند.


 مسابقات اسکواش جام امیر کبیر با حضور ۲۶ ورزشکار ملی و ۹ ورزشکار خارجی شامل ۶ نفر از عراق، ۲ نفر از جمهوری چک و یک نفر هم از انگلستان در خانه اسکواش استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

بازی‌های مسابقات بین المللی اسکواش در اراک از دوشنبه ۲۷ آذرماه آغاز شد و جدول مقدماتی بعد از ۱۲ بازی در روز اول مسابقات به پایان رسید.

بازی‌های جدول اصلی  هم از عصر سه شنبه ٢٨ آذر در خانه شطرنج استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداداراک آغاز شد و تا روز جمعه اول دی ادامه داشت و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

زاهدی معاون ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۶ داور از فدراسیون به همراه داوران استانی این رقابت‌ها را داوری کردند گفت: تجهیزات و لوازم ورزشی مورد نیاز به روز شده و تدابیر لازم به منظور برگزار شدن هر چه بهتر این رقابت‌ها انجام شد.

این مسابقات اسکواش دومین مسابقات بین‌المللی است که در استان مرکزی برگزار شد و مهرماه سال گذشته هم مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.