فراز کمالوند پس از یک،نیم فصل آلومینیوم را ترک کرد.

جایگاه سرمربی آلومینیوم اراک خالی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طی روز‌های گذشته خبر‌هایی از حضور مجدد کمالوند سرمربی سابق تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز بر روی نیمکت یک تیم لیگ برتری دیگر شنیده می شد که در انتها این اتفاق افتاد و پس از حضور یک فصلی او در دو تیم لیگ دسته یکی، وی بر روی نیکمت پارس جنوبی جم نشست تا این تیم را در لیگ برتر هدایت کند.

فراز کمالوند که از نیمه‌های فصل گذشته به آلومینیوم اراک آمد توانست تا این تیم را به یک قدمی صعود به لیگ برتر برساند و در ۱۴ بازی متوالی بدون شکست باشد.

روز گذشته فراز کمالوند با بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی به توافق رسید تا رسما سرمربی این تیم شود و جایگزین مهدی تاتاری شد که بعد از ۳ فصل از پارس جنوبی جدا شده بود.

تیم آلومینیوم حالا بدون سرمربی است و با تغییراتی که در مدیریت و اعضای هیات مدیره این تیم رخ داده احتمال میرود تا پایان هفته جلسه‌ای برای تعیین سرمربی جدید داشته باشند و گزینه‌های خود را اعلام کنند.

گفتنی است که از ۱۲ خرداد ماه، حمید محرابی مدیر با تجربه ورزش اراک نیز به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. همچنین در رای گیری صورت گرفته مصطفی رضایی، سعید اکبرزاده، حمیدرضا سیف الدین، محمدرضا کافی و نبی رضایی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی

فراز کمالوند از آلومینیوم اراک رفت

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.