مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: گزینه‌های مختلفی برای هدایت تیم داریم و محدود به یکی- ۲ مورد خاص نیستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه سفرش به ترکیه برای انتخاب سرمربی این تیم بوده و اینکه ۳ مربی پرتغالی در بین گزینه‌های هدایت این تیم است، اظهار کرد: بله برای این موضوع به ترکیه رفته بودم. گزینه‌های مختلفی داریم محدود به یکی- ۲ مورد خاص نیستیم. و اعضای کمیته فنی با مربیان مذاکره می‌کنند و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و به طور حتم در ۲ - ۳ روز آینده سرمربی جدید تراکتورسازی مشخص می‌شود. به طور حتم سرمربی ما ایرانی نیست و یک مربی اروپایی خواهد بود.

او درباره اینکه سرمربی آینده تراکتورسازی پرتغالی خواهد بود، بیان کرد: نه این موضوع تایید شده نیست که به طور حتم یک مربی پرتغالی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد.

صادقیان درباره وضعیت قرارداد دژاگه و شجاعی به چه صورتی است و اینکه این ۲ ملی پوش تاکنون ۶۰۰ و ۸۰۰ هزار دلار گرفتند، بیان کرد: این ۲ بازیکن مشکلی ندارند و ما این ۲ بازیکن را برای فصل بعد در اختیار داریم و مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد. مبلغ قرارداد بازیکنان جز مسائل حقوقی و مالی باشگاه است و لازم نیست به این موضوع پرداخته شود.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه سندروم تغییر مدیران عامل تراکتورسازی دامن او را نگیرد، گفت: شما نگران این موضوع نباشید و فقط مدیران تغییر نمی‌کنند بلکه سایر دوستان هم عوض می‌شوند و ما هم سعی می‌کنیم که کارمان را انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید: 

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی را بیشتر بشناسید

فردامعارفه سرمربی تیم تراکتورسازی

سرمربی برزیلی در راه تبریز


انتهای پیام/ 

اظهارات مدیرعامل تراکتورسازی درباره انتخاب سرمربی جدید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار