باشگاه ذوب آهن اصفهان نام سه بازیکن سرباز را که عضو تراکتورسازی تبریز بودند را در فهرست خود برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی فهرست لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه فوتبال ذوب آهن، رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و به ویژه مصاف با تیم‌های باشگاهی عربستان سعودی (به عنوان رقبای سرسخت کشورمان) حضور قدرتمند تیم فوتبال ذوب آهن را طلب می‌کند وبدیهی است که تیم فوتبال این با شگاه با همه‌ی توان خود و با بهره گیری از همه امکانات و توانایی‌های موجودش به میدان این رقابت‌ها گام خواهد نهاد.

با عنایت به اینکه تیم ذوب آهن به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرده است و در مرحله بعد به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت لذا مهدی پور، اسماعیلی فر و پهلوان در لیست بازیکنان حاضر در رقابت‌های مذکور نهایی گردیده است و با توجه به حساسیت این رقابت‌ها و اینکه تیم ذوب آهن دراین مر حله نیز رقابت بسیار مهمی با نماینده عربستان سعودی خواهد داشت این بازیکنان قطعاً جزو لیست نهایی تیم فوتبال ذوب آهن خواهند بود.

لازم به ذکر است که ذوب آهن با این تساوی رکورد شکست ناپذیری اش را در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حفظ کرد و در حال حاضر تنها نماینده فوتبال میهن اسلامیمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.


بیشتر بخوانید:

حدادی فر با ذوب آهن تمدید کرد

محمدرضا حسینی به سپاهان پیوست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه فوتبال ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار