رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از ثبت ۳۰ موقوفه به نیت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خدایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تعداد ۳۰ موقوفه به نیت ماه مبارک رمضان ثبت شده که از این تعداد با توجه به موجودی نیات تعداد ۲۳ موقوفه اجرا نیت شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اوقاف در ایام ماه رمضان اجرای نیات واقفین در قالب «طرح افطاری ساده» به عموم مردم، نیازمندان زائران و روزه‌داران است افزود: این طرح در پنج بقعه متبرکه مجری طرح ضیافت الهی اجرا و تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۰ نفر از غذای متبرک موقوفات متنعم شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خدایی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امورخیریه نظارت و صیانت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش است گفت: در شب‌های احیای ماه مبارک رمضان تعداد ۴ هزار نفر در جوار امامزادگان به راز و نیاز پرداخته و ۴ نفر مبلغ اعزامی از قم و ۴ نفر مبلغ بومی درخصوص تبیین احکام شرعی و اسلامی اعزام شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس در خصوص مراسم جزء خوانی و ترتیل قرآن کریم در این شهرستان افزود: تعداد ۴ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام / ط ا

متنعم شدن بیش از ۱۱ هزار نفر از غذای موقوفات در شهرستان طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار