فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو در راستای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

اجرای طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو توسط پلیس در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ شیر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با مشارکت پلیس‌های تخصصی استان، طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو را در راستای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از سرقت به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته طی ۴۸ ساعت گذشته این طرح با حضور مأموران انتظامی کلانتری‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴، پلیس امنیت عمومی و آگاهی در سطح شهرستان زنجان اجرا شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در اجراء این طرح از ۱۲ واحد صنفی نصب سیستم‌های صوتی و پخش و خودرو و ضایعاتی سرکشی که در بازرسی از این واحد‌ها ۹ دستگاه ضبط پخش خودرو فاقد مدارک که دلالت بر غیر سرقتی بودن کند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تداوم اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس همواره با کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، برخورد قانونی و قاطع می‌کند.

انتهای پیام /ک 

 اجرای طرح ضربتی توسط پلیس در زنجان همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.