اسنپ در اقدامی عجیب از دختر هنجار شکنی که با بدحجابی عُرف جامعه را نادیده گرفته بود، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل کریمی مستندساز نسبت به برخورد تاکسی اینترنتی اسنپ با راننده شاغل در این مجموعه واکنش نشان داد و خواستار تقدیر از راننده قانونمدار شد. وی همچنین تأکید کرد: اگر اسنپ از سعید عابد (راننده مذکور) تقدیر نکند، پویش تحریم اسنپ راه می‌اندازیم.

کریمی در صفحه توییتر خود نوشت:

«راننده‌ی اسنپ، پس از آن‌که دختر هتاک و بدحجاب به تذکرش برای رعایت قانون اعتنا نکرد از او می‌خواهد پیاده شود، چون پلیس جریمه‌اش خواهد کرد. دختر ضمن انتشار عکس وی و شکستن حریم خصوصی از اسنپ خواسته او را اخراج کند.

اگر اسنپ از سعیدعابد تقدیر نکند، پویش تحریم اسنپ راه می‌اندازیم.»

عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن

این دختر هتاک با وجود عدم رعایت قانون و عرف جامعه ضمن انتشار اطلاعات شخصی راننده، خواستار برخورد با او شده بود. آن طور که این دختر در صفحه توییتر خود اعلام کرده است مسئولان اسنپ پس از بررسی موضوع در کمال شگفتی، با راننده قانون‌مدار برخورد و از مسافر هنجار شکن عذرخواهی کردند که اگر این ادعا درست باشد، جا دارد که مسئولان مربوطه به این موضوع ورود و با شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ برخورد کنند.

 

عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن

این شکل از برخورد در حالی توسط اسنپ صورت می‌گیرد که  بر طبق اساسنامه، قوانین و ضوابط اسنپ، مسافران پس از اتمام سفر خود نباید هیچ گونه استفاده‌ای از اطلاعات راننده داشته باشند و این اطلاعات را در گوشی خود ذخیره کنند. از طرفی بر اساس ماده‌ای دیگر از قوانین اسنپ مسافران باید متعد شوند در حین استفاده از سرویس‌های این شرکت تمامی قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب را رعایت کنند.

عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن

اسنپ با انتشار اطلاعیه‌ای به انتقادات پاسخ داد و تأکید کرد که از راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌اش دلجویی به عمل آمده و از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرش دلجویی شده است.

در متن اطلاعیه اسنپ آمده است:

طبق قوانین اسنپ، کاربران متعهد به رعایت قوانین اسلامی، اخلاقی و اجتماعی هستند. همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران و عدم انتشار اطلاعات شخصی هر یک از طرفین از دغدغه‌های مهم اسنپ محسوب می‌شود. در صورت بروز اختلاف بین هر یک از کاربران مسافر و راننده، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) نهایت تلاشش را در جهت حفظ رضایت هر دو طرف و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد. بر همین اساس، در این مورد نیز صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود.

عذرخواهی اسنپ از دختر هنجارشکن!


بیشتر بخوانید: #سد_لفور/ باور بعضی‌ها از آزادی اینه که از حجم لباسشون کم کنن +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دوستان قضاوت نکنید.کی گفته وسط راه پیاده کرده؟.پس فکر میکنی ترویج بی حجابی و بی حیایی رو چه کشوری انجام میده ؟کشوری که شب تا صبح تلاش میکنه چیزهای دروغین رو به عده ای تحمیل کند تا به اهداف خودش برسه.امر به معروف واجب و یادگرفتنی هست.و رعایت حجاب هم وظیفه قانونی و شرعی هر مسلمان است.
United States of America
Javad
۱۷:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
راننده اسنپ بیخود گرده دست بلند می‌کنه رو مسافر خوب مردم انداختن به جون هم( اینجا هم آمریکا مقصره)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم برا اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
هیروهیتو
۱۶:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
من از این راننده محترم تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
اگه بد حجاب بود از همون اول نباید سوارش میکرد نه اینکه وسط راه پیاده اش کنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
تحریم اسنپ باید انجام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۲:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
حذف اسنپ.... انجام شد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
قهرمان من سعید عابد
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۰۲:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
اگر اسنپ به خواد از بی حجابی همایت بکنه من خودم نتها اسنپ پاک می کنم بله به دوستان آشنایان هم توصیه می کنم اسنپ پاک بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
همایت = حمایت
این یک اشتباه تایپی نمیتونه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
باله
۲۳:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
چرا اسنپ قوانین را به مسافر هنگام سفر یاد اوری نمی کند یا ثبت نام ؟
بجاش ساندویج و ‌.. تبلیغ می کند .
مقصر صدردصدی اسنپ است
Germany
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
درود بر تو اقای سعید عابد بهترین کار ممکن را کردی
منم الان اسنپ رابه احترام شما پاک میکنم

احترام به حفظ ارزشها احترام به خودمونه
خداقوت برادر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
M E
۲۲:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
عذرخواهی کردن اسنپ از دختره کار مسخره ی بود و یه جورایی تایید کردن باطل و کار زشت این دختر بوده.... به مقصد نرسیدن این دختر به خاطر رعایت نکردن قانون(قانون حجاب اسلامی) بوده و خودش مقصر بوده ، میتونست همونجا حجابش رو درست کنه و به مقصد برسه ....
عذر خواهی اسنپ از دختر کار غلطی بوده.... برای مثال اگر این خانم برای رسیدن به پرواز سفر خارج از ورود ممنوع یا چراغ قرمز بخواد رد بشه تا بلیتش باطل نشه و در همین حال یک مامور پلیس جلوی این خانم رو بگیره و ایشون رو جریمه کنه و این خانم پروازش رو از دست بده و به پرواز نرسه .... ایا اداره پلیس باید از این خانم عذر خواهی؟؟؟.... بر طبق این خبر(باشگاه خبرنگاران جوان) ،این خانم هتاکی هم کرده که این کار خودش جرم محسوب می شود و مجازات دارد!!!!
از این گذشته، در این روزهایی که بعضی ها مثل سیب زمینی بی رگ اند و غیرت ندارند که ناموسشون چطور و به چه شکل و با چه ظاهری در جامعه و مکان های عمومی حاضر می شوند و رفت و امد می کنند و کاری به قانون و اسلام ندارند ، این اقای راننده ی با غیرت، جلوی بی قانونی این خانم ایستاده و از این کار چشم پوشی نکرده و به این خانم تذکر داده ، که اسنپ باید از این آقای راننده تقدیر می کرد ......
Sweden
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
ما در هر صنفی باید به وظیفه خود عمل کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
دم راننده گرم که حداقل تا حد عمل پای اعتقادش وایستاده، با اینکه میدونسته ممکنه براش بد تموم بشه، حتی به قیمت از دست دادن شغلش. کاش مسئولان کشورمون هم یاد بگیرن و جلوی یکسری هتک حرمت ها و بی بند و باری ها رو بگیرن. چیزایی که این روزا کم نمیشنویم ازش و شده آفت مملکت اسلامی مون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مقصر ۱۰۰٪ راننده هست ، خلاف مقررات شرکت عمل کرده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
مقصر 100% دختره هست چون قانون یک کشور مقدم هست بر مقررات یک شرکت ساده.
Iran (Islamic Republic of)
نسرين
۱۹:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من دختر رو وسط اتوبان پياده كرده يعني اگه خدايي نكرده بلايي سر دختر مردم ميومد بهتراز بدحجابي بود؟؟؟؟الان تمام مشكلات ما حل شده و بايد به اين چيزا توجه كنيم؟؟؟
و من الله توفيق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خانم محترم
راننده ایشونو پیاده نکرده. حتی پیشنهاد داده برشون گردونه به مبدا.
خود اون دختر پیاده شده !!!
هر مشکلی قابل توجه هست ..
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلیرضا هاشمیان
۱۸:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
دمت گرم آقای عابد، این اتفاق برای من هم رخ داد با این تفاوت که من مسافرم را به مقصد رساندم و گویا بعد پیامکی از پلیس امنیت اخلاقی برایم ارسال شده بود که متوجه نشدم و سه هفته بعد ماشینم را توقیف کردند و بعد از کلی دوندگی و پرداخت دومیلیون تومان بابت خلافی، عوارض شهرداری و پارکینگ، چون چند روز هم تعطیل بود، ده روز از کار افتادم که روزی دست‌کم 150 هزار تومان حساب کنید، ده روز یک ونیم میلیون تومان، تازه این 3/5 میلیون فدای سرتون، این مسئله الان حدود دوهفته است که روی روابط خانوادگیم نیز تأثیر منفی گذاشته است.
در این مدت چندبار با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم اما دریغ از حتی یک امیدواری کوچک.
از ابتدای تأسیس تاکسی اینترنتی در ایران آنچه که در نظرمدیران آنها مهم بوده و حتی در صحبت‌های مسؤلان در پلیس فتا، شورای فضای مجازی و... نیز همیشه دیده می شود فقط مسئله حفظ امنیت و آرامش و آسایش مسافر است (که صد البته باید اینگونه باشد) اما آیا سفیران دیگر هیچ حقی ندارند در شرایط نامناسب اقتصادی کشور باتوجه به نرخ بیکاری و تورم بالا که باعث بیکاری عده کثیری از جوانان عمدتاً تحصیلکرده ونیزناتوانی بسیاری از سرپرستان خانوار در تأمین معیشت خود و خانواده هایشان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۶:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
حالا مگه چه ایرادی داره که مشخصات راننده پخش شده؟ مگه کار اشتباهی کرده، که براش بد بشه؟ .. همه عادت دارن از کاه، کوه بسازن و بیخود جو بدن به موضوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام ایرادش اینکه راننده دوست نداشته کسی بفهمه مسافرکش می‌کنه به گفته خود راننده حتی محله خودشون اینکارونمی کرده،دوست نداشته دیگران بدانند
هیچ هم بزرگ نکردیم متاسفانه بزرگ هست، این درد جامعه ما شده وبی حجابی قبح اش ازبین رفته
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی موسوی
۱۱:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر
من کان لله کان الله له
برش اول: رارنده اسنپ به خانومی که هنجار شکنی میکنه با کمال احترام تذکر میدهد
برش دوم: خانوم علاوه بر بی اعتنایی به قوانین نسبت به افشای حریم خصوصی رارنده اقدام میکنه
برش سوم: حمایت خیلی از احاد جامعه از سعید عابد
=عزت ، برکت و... دست خداست
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۳:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
رارنده؟ یا راننده؟ کوچولو کلاس چندی تو؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
الحق که عابدی آقا سعید باید با این ها همین جوری برخورد کرد دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
درود بر این راننده غیور که مقدسات برای او از کسب در آمد به هر قیمتی با ارزش تر است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۸:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام احسنت به این راننده باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۰۸:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به تو مرد با شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
از این موردها خیلی پیش اومده که تا توماشین میشینن روسری شون و برمیدارن و وقتی راننده تذکر میده بهش نمره منفی میدن .نیروی انتظامی باید با این هنجارشکن ها برخورد کند چون دارای این مسئله عرف میشه تو ماشین توخیابون تو بازار دیگه براشون فرقی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۷:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
درود خدا بر تو ای برادر شجاع که برای مقدساتت در تمام احوال حتی در شرایط سخت اقتصادی ارزش قائلی خدا به درآمدد برکت و هزینه های زندگیت را کاهش بدهد من اسنپ را حذف و هرگز بهش اعتماد نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام وقت دوستان بخیر
با اینکه اسنپ برای من خیلی مفید بوده و کارم رو گ الحق و الانصاف خوب راه انداخته ولی به خاطر احترام به راننده و کارش (هرچند صرفا برای امر به معروف نبوده) و برای تنبیه شرکت اسنپ این نرم افزار رو حذف میکنم و از سایر نرم افزار ها استفاده میکنم!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
عابدکاردرستی کرده دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ باید مجازات بشه بخاطر دلجویی از مسافر دم راننده گرم منم راننده اسنپ بورم فقط بیگاریه برای اسنپ .
اسنپ فقط به متافع خودش فکر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عماد صدیقین
۰۰:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
زمانی راننده اسنپ بودم و به خاطر همین مسائل اسنپ را پاک کردم و الان خوشحالم که میبینم مردم هم همین کار را میکنند.اسنپ با راننده ها مانند برده برخورد میکرد.مخصوصا اون سیستم امتیاز دهی اسنپ فاجعه بود.
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا عوضزاده
۰۰:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
از راننده محترم استپ که مقید به قوانین استپ بوده و به شرع مقدس اسلام برخود لازم دانسته اند به معروف و نهی از منکر کند کمال تشکر را دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ رو حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
من اسنپ را حذف کردم و خبر دارم خیلی ها همین کار را کردند . بهترین کار تحریم اسنپ است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
تحریم اسنپ مساوی است با حفظ ارزشها
Iran (Islamic Republic of)
کوروش سهراب پور
۲۲:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
امر بمعروف و نهی از منکر فقط مال گشت ارشاد نیست وظیفه هر مسلمانی است. بعدش هم اگر کسی در پنهان و خلوت گناه کنه اگه فهمیدی نباید آبروشو بریزی اما کسی که در انظار عمومی مرتکب گناهی بشه مثل بی حجابی اصلا آبرو نداره و باید با شدید ترین وضعی باهاش برخورد کرد تا بقیه عبرت بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دخترا فکر می کنند کشف حجاب کنند آزادی براشون میاره درحالی که برعکس پیش میره خودشون لقمه چرب و نرمی میشن برای سودجویان.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ باید جم بشه

فقط تاکسی TAXiگردشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
عده ایی فقط میگن باید اسنپ رو باید تعطیل بکنن . ولی به فکر اون چند صد هزار راننده که منبع درآمدشان همین رانندگیه. نیستن. دیگه نمیگن و نمیبینن که باعث بیکاری بسیاری میشن.
اون راننده اسنپ باید از طریق شرکت اسنپ پیگیری میکرد ولی نباید موضوع رو عمومی میکرد. اون خانمم نباید اطلاعات راننده رو پخش میکرد و و آبروی اون راننده رو میبرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دم همه گرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به غیرت آقای عابد.اسنپ بایستی تحریم بشه.
Bulgaria
اسماعیل
۲۱:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
منم اسنپ رو حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
باید عابد باشی تا سعید شوی.
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۱:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
شهدا با ما حرفها زده بودن...
کاش همه مثل این آقا غیرت داشتن. مسئولین باید از این آقا یاد بگیرن.
باید با اون دختر دروغگو بی دین و امثالش هم برخورد بشه.
#تحریم_اسنپ
United States of America
هادی
۲۰:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلامو درود بر راننده ی اسنپ اقای عابد کارت عالی بوده منم اسنپ رو پاک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۰۹:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
خود آقا عابد رو از كار بيكار كردي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
کار خوبی انجام داده راننده تاکسی
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۰:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود به شرف آقای سعید عابد
قوه قضائیه باید با قانون شکنی که آبروی نان آور خانواده رو با انتشار اطلاعات شخصی اش میبره تا بگه من هستم برخورد کنه و از همه مهمتر با شرکتی که از رفتار قانون شکنانه دفاع میکند و به ترویج آن اقدام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
احمدمحمدپور
۲۰:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام خدمت دوستان من هم گاهی وقتها با اسنپ کار میکنم ولی مسافر سوار میشه ۵ دقیقه بعد روسریشو میندازه گاهی وقتها سه بار هم گفتم حجابو رعایت کنه بعضی اوقات معترض میشن چرا میگی حجاب رعایت کنین ومن هم درجواب میگوییم دوست داری بد حجاب باشی تو ماشین خودت یا تو خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
لابد کسانی که تو فضای مجازی آدم میکشن یا ابرو میبرن دارن کسب درآمد میکنن و نباید مزاحمشون شد.درود بر راننده باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر انسانهای باغیرت.خداحافظ اسنپ.یعنی خیلی نون به نرخ روز خوری اسنپ
United States of America
ارش
۲۰:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اصولا اسنپ به راننده ها کمترین توجه رو میکنه .برای خود من که هر وقت اختلافی نظر یا حتی قضاوت عادلانه در مورد قیمت ها و برخورد اخلاقی پیش اومده صادقانه میگم حق بطور کامل با حداکثر بی عدالتی به مسافر داده شده و راننده بیچاره و بی دفاع باید سکوت کنه انگار حرف مسافر سند حتی اگه دروغ هم بگن بازم مورد اعتماد استپ حرف مسافره به کرات برام اینگونه موارد پیش اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر راننده و غیرتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام درود برشما روزی همه دست خداست نه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من هم اسنپ حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود خدا بر آقای عابد ونهی منکرش
Iran (Islamic Republic of)
پ.م
۱۸:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم برای مسولین اسنپ که حرام خدا را با این کارشان حلال دانستند. آقای عابد تشکر از شما بابت پاسداشت خون شهدا.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر سلیا
۱۸:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
طفلی راننده چه گناهی کرده بود که عکس و اسمش باید اینجوری توسط یه دختر بی فرهنگ پخش میشد؟ این خانم اگر مشکلی داشت باید با پشتیبانی اسنپ در میان می گذاشت نه اینکه آبروی یه انسان زحمت کش رو بخواد اینجوری بریزه
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۸:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من هم اسنپ رو حذف کردم...
اسنپ از اون دسته از موسسات هست که فقط به دنبال منافع مالی خودش هست و اصلا برای کارکنانش ارزشی قائل نیست...
Iran (Islamic Republic of)
صحاف
۱۸:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
هنجار شکن در هر موقعیتی باشه باید باش برخورد بشه چه از طرف مردم چه از طرف مسؤلین این نوعی از امر به معروف ونهی از منکره
Iran (Islamic Republic of)
درود به شرفت مسلمان
۱۸:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
مدیران اسنپ و اون زن باید بدجوری مجازات بشوند انگار عرف اسلام و جامعه براشون مهم نیس و فقط به فکر مشتری مداری خودشون هستن نمیگن این جور پول درآوردن حرامه. از راننده بزرگوار هم باید تقدیر در حد رسانه ای صورت بگیره تا برای عموم الگو بشه.
France
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر شرفت،منم راننده اسنپ هستم به خدا دیگه آنقدر بعضی ها بی چشم و رو شدن که تا میشینن تو ماشین روسریشون رو بر میدارن،متاسفانه این کار رو یه جور کلاس میدونن.اگر هم بهشون تذکر بدی نمره منفی بهت میدن،این نمره منفی که اسنپ گذاشته شده یه زیپ روی دهن راننده ها.متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۸:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من راننده فقط میتونه تذکر بده و حق پیاده کردن مسافر را اونم توی بزرگراه نداره.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اون آقای راننده این حق رو داره که بخاطر شرایط اون خانوم بهشون خدمات نده ولی راه قانونی و اخلاقیش این بود که یا اون خانوم رو به مبدا سفر برمیگردوند و یا با قسمت پشتیبانی اسنپ تماس میگرفت تا اسنپ راننده دیگری رو برای این خانوم بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
عبد ولی
۱۷:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر بدحجاب و بی حجاب و متاسفم بر اشخاصی که از این منکر دفاع میکنند. قوه قضاییه باید ورود کند اسنب هم باید حریم راننده و مسافر را با قانون کشور اجرا کند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپو حذف کردم، محافظه کاری و نون به نرخ روز خوردن حالمو بهم میزنه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
وقتی امر به معروف ونهی از منکر از جامعه حذف میشه ومردم را ازاین فریضه مهم الهی دور میکنند باید هم بدحجابی درکشور رایج شود علما ومراجع وصدا وسیما باید وارد گود شوند ومردم هم تکلیف خود راانجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
منم اسنپ رو پاک کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
من تپسی رو هم پاک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد از فارس
۱۷:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اگر ایرانی باغیرت باشی باید همچون عابد باشی درود بر ایرانی باغیرت عابد عابد عابد
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۱۷:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین بر این راننده ی با غیرت
باید با این خانم هنجار شکن برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
افرین سعید فهمیده و با شعور
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به آقای سعید عابد
منم اسنپ حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
به نام خدا
به آفرین رأی دادم،ولی حذف اسنپ را نمی دانم...
United States of America
سعیده
۱۶:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
افرین بر راننده اسنپ گرامی
بنده هم پاک میکنم این نرم افزارو
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود به شرف آقای راننده ،
تحریم و حذف برنامه اسنپ یک کار احساسی و هیجانی نیست ،
حجاب قانون کشور است
Germany
خدا خیر وسلامتی به راننده استپ بده احسن بردار دلاور
۱۶:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا خیر وبرکت وسلامتی به این برادر اَسنپی بده
احسن دلاور مرد مردا تویی
Iran (Islamic Republic of)
من... رر
۱۶:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا مردان اینچنین باغیرت و شجاع رو حفظ کنه و به عمر و مالشون برکت بده. بنده هم اسنپ رو حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۶:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر راننده قانون مدار وابراز تاسف برای استپ
Iran (Islamic Republic of)
مهدیا
۱۶:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به غیرتت مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
،آفرین به راننده استپ
Germany
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر بدحجاب و بی حجاب و متاسفم بر اشخاصی که از این منکر دفاع میکنند. قوه قضاییه باید ورود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
خدا به این راننده با غیرت آقا عابد عزت بدهد و متاسفم برای شرکت اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام
افرین به اقای عابد
من هم اسنپ رو پاک کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به مرد باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دمت‌گرم‌آقا سعید من‌ ‌‌هم‌ اسنپ‌رو حذف کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
پلیس فتا در اسرع وقت به قانون شکنی این خانم هنجار شکن (بد حجابی و پخش اطلاعات شخصی )رسیدگی خواهد کرد و تقدیر و تشکر از راننده با غیرت و وظیفه شناس
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۴:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
کسی که حجاب رو رعایت نمیکنه با زبان بی زبانی داد میزنه که : در خانواده به من توجه و احترام گذاشته نشده !!!! و کمبود عاطفی دارم ؟!؟
و اهای مردم التماس میکنم به من توجه کنید !
جلوه گری یعنی کمبود محبت چه از طرف پدر و چه از طرف شوهر .........
Iran (Islamic Republic of)
دختر ایرونی
۱۴:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
حذف اسنپ ... احسنت به آقای عابد ... و شرم باد بر ااون خانم بدحجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر شرف این مرد باغیرت. ومتاسفم بر چنین دخترایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ باید از آقای عابد تشکر ویژه و قدردانی نماید.
Iran (Islamic Republic of)
پارمیس
۱۴:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برای اسنپ که به جای تقدیر وتشکر از چنین راننده با وجدانی .از انسانهایی که فقط نام انسان ویدک میکشن عذر خواهی میکنه.حالم از اینجور دخترا وزنا بد حجاب ... بهم میخوره.
Iran (Islamic Republic of)
Masoome
۱۴:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به راننده اسنپ .
منم تسنپ رو حذف کردم .
از راننده باید دلجویی بشه نه مسافر هتاک
مرگ بر بی حجابی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ روز به روز راننده هاشو از دست میده... با این قیمت‌های پایین کرایه متاسفانه مردم هم ناشکری میکنن و همین امتیاز دادن باعث شده مسافر بی جهت پر رو بشه.
United States of America
Maria
۱۴:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
راننده حق نداشت پیادش کنه. وظیفه راننده اینه که مسافر رو به مقصد برسونه. و پوشش و حجاب هر فردی به گشت ارشاد مربوط میشه نه هیچ ارگان دیگه ای.
Iran (Islamic Republic of)
خانواده مومن
۱۴:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
ما خانوادگی مومن هستیم و از برخورد این راننده خوشمان اومد اسنپ خداحافظ الان میرم اپ تورو از روی گوشی تمام خانوادم پاک میکنم ما با اینکه تپ سی و اسنپ روی گوشی هممون نصب هست ولی از اسنپ استفاده میکردیم با این کار وقاحت آورت الان تو پاک میشی و تپ سی میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دین هرکسی به خودش مربوطه و لحظه ی مرگ هرکسیو تو قبر خودش میزارن قرار نیست کسیو قضاوت کنیم فقط بخاطره اینکه گناهاش با گناه های خودمون فرق میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۰:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
پس امر به معروف و نهی از منکر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۴:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من هرگز دیگه حاضر نیستم از اسنپ استفاده کنم.

درود بر غیرت و شرفت مرد بزرگ
Germany
مهربانو
۱۴:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
واقعا احسنت به این آقای راننده کار درستی کردی برادر. اگه تو این مملکت هر کسی یه سرسوزنم غیرت و وجدان داشته باشه بساط بی حجابی برچیده میشه.اخه داریم ما به کجا می ریم؟ این همه هنجار شکنی تا کجا ؟وای بر ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ وحذف کنیم وهمه از تپسی ویا سایر شرکتها استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
داداشی
۱۴:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم برای اسنپ و همه ی کسانی که هیچ نظارتی به تاکسی های اینترنتی از هر نظر(مسافر بد حجاب، مسافر بی تربیت، ضرر کرایه های بدون ثبات، خوردن حق راننده، به هم زدن نظم شهر و...) ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
Sanam
۱۴:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بنظرم نباید پیادش میکرد چون بی حجابی کل کشور هس قرار نیس به تنهایی انقلاب کنه
France
بهروز
۱۴:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اسنپ هیچ احترامی به راننده نمیزاره.من خودم رااننده اسنپ هستم . اما همیشه ما باید سر خم کنیم از ترس امتیاز کم. متاسفم برای اسنپ که مهمترین مهره کارش راننده هاش هستن اما تحویل نمیگیره مارو. افسوس
۱۲۳