مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان صنفی استان در ماه مبارک رمضان به چهار میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال جریمه در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

متخلفان صنفی سیستان و بلوچستان در رمضان حدود ۴.۶ میلیارد ریال جریمه شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل  تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ؛  حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: با توجه به تقاضای مردم، نیاز جامعه و براساس برنامه ریزی انجام شده به منظور تنظیم بازار و برخورد با سودجویان و متخلفان در ماه مبارک رمضان، طرح ویژه ضیافت توسط این اداره کل با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های دست اندرکار از جمله سازمان صمت، دادستانی، اتاق اصناف، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شد.

وی افزود: در همین راستا گشت‌های مشترک به ۲ دسته بهداشتی و کالا و خدمات تقسیم و در ۲ شیفت صبح و عصر با حضور کارشناسان دستگاه‌ها فعال شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در مدت یکه ماه اجرای این طرح، در حوزه بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی ۶۰ فقره پرونده و در حوزه کالا و خدمات ۶۵۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و رسیدگی شد که متخلفان جمعاً به پرداخت چهار میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال جریمه در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی بازار و افزایش تخلفات نیاز به همراهی شهروندان در اعلام تخلفات از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ و یا سایت T ۱۳۵.IR است.

انتهای پیام/ع

رسیدگی به پرونده های تخلف در تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار