مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: ۹ طرح کشاورزی و دامپروری با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۹ طرح زیر بنائی کشاورزی و دامپروری در شهرستان بردسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سبک خیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی نه طرح کشاورزی، دامپروری شامل یک طرح آبیاری قطره ای، دو طرح مرمت قنات، یک طرح لوله گذاری، یک طرح پرورش ماهیان سردآبی، یک طرح پرورش گاو شیری، یک طرح پرورش مرغ گوشتی، یک طرح پرورش شتر و یک طرح پرورش اسب با هزینه کرد اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال که بیش از ۱۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

سبک خیز گفت: پس از افتتاح یک طرح آبیاری قطره‌ای ۱۱ هکتار به باغات مجهز به این سیستم می‌شود و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۱۶۸۰ میلیون ریال که ۷۵۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

وی افزود: از دیگر طرح‌های افتتاحی آب و خاک، دو طرح مرمت قنات با هزینه کرد ۷۰۰ میلیون ریال که ۶۵۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر با هزینه کرد اعتباری معادل ۱۱۰۰ میلیون ریال که ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: یک طرح پرورش ماهی سردآبی ۳۰ تنی با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال در این هفته به بهره برداری می‌رسد و پس از بهره بردرای ۳ شغل ایجادمی شود.

وی گفت: از جمله طرح‌های دامپروری قابل افتتاح یک طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت ۶۳۰ تن در سال با هزینه کرد ۱۲ میلیارد ریال، یک طرح پرورش اسب با هزینه کرد ۱۷ میلیارد ریال، یک طرح پرورش شتر با هزینه کرد ۳۶۰۰ میلیون ریال و یک طرح پرورش مرغ گوشتی با هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که در این هفته به بهره برداری می‌رسد و ۲۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س

طرح مرمت قنات با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار