مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت:یک طرح پرواربندی بره ۲۰۰ راسی نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد هزار و ۴۴۰ میلیون ریال اجرا شده است.

بهره برداری از یک طرح پروار بندی در شهرستان رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یازده طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتباری قریب به ۳۴ میلیارد ریال که ۱۳ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد. 

وی افزود: این طرح‌ها شامل چهار طرح پرواربندی گوسفند داشتی، یک طرح پروار بندی بره، پنج طرح آبیاری تحت فشار و یک طرح پرورش شتر است.

رضایی تصریح کرد: در این هفته چهار طرح گوسفند داشتی به ظرفیت ۳۱۰ راس به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها با هزینه کرد ۳۸۷۶ میلیون ریال اجرا شده است.

وی بیان داشت: یک طرح پرواربندی بره ۲۰۰ راسی نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد ۱۴۴۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: به میمنت هفته جهاد کشاورزی پنج طرح آبیاری تحت فشار به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این پنج طرح ۱۶۵ هکتار به اراضی تحت فشار این شهرستان افزوده و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۲۶ میلیارد ریال که بیش از ۱۳ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا و راه اندازی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته یک طرح پرورش شتر است که این طرح با ظرفیت ۱۵ نفر و با هزینه کرد هزار و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

بهره برداری از طرح پرواربندی بره ۲۰۰ راسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار