رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مضحک مدعی شد ­دستاورد‌های کشورمان در عرصه موشکی و نظامی فتوشاپ است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مضحک مدعی شد دستاورد‌های کشورمان در عرصه موشکی و نظامی جعلی و فتوشاپ است!

او در سخنان خود با تلاش برای کم‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای کشورمان در عرصه دفاعی ادعا کرد ایران همواره در تلاش است تا دیدگاه‌هایی غیرواقعی و فریبکارانه را در خصوص دستاورد‌ها و تلاش‌های خود ایجاد کند.

این مقام آمریکایی در این‌باره گفت: بگذارید مثال را برای شما بیاورم. این مثال مربوط به اقدام پیشین آن‌ها (ایران) در دستکاری تصاویر و محتوا است. ایران اقدام به فتوشاپ تصاویری از پرتاب موشک‌ها کرده است، تا بدین ترتیب تلاش کند نشان دهد توانایی موشکی این کشور افزایش یافته است!

هوک در ادامه اظهارات مضحک خود افزود: آن‌ها (ایرانی‌ها) همچنین اقدام به فتوشاپ هواپیما‌های قدیمی کرده و تلاش کرده‌اند این تصاویر را به عنوان تصاویر هواپیما‌های جنگنده رادارگریز قالب کنند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهمند
۱۳:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
قمار باز اگه نگه به فلان چیزم دق میکنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
خداوند را سپاس که دشمنان مارو از نادان ها افرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
نادان می خواد ایرانو تحریک کنه تا به آزمایش موشکی دست بزنه . و به جهان بگه دیدید ایران دنبال جنگه. هدفی پشت این صحبت هاش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
از ترس ایران رفتید سواحل عمان قایم شدید .
Qatar
سعید
۱۲:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
داداش تو دیگه چه دلقکی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خوب اگه فتوشاپه پس دیگه نیازی به نگرانی نیست تحریم ها رو بردارین :))
آخرین اخبار