رسانه کره جنوبی با وجود پیروزی تیم ملی فوتبال کشورشان مقابل استرالیا، باز هم به انتقاد از عملکرد بازیکنان ملی پوش شان پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه کره جنوبی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورشان در بازی دوستانه اخیر این تیم مقابل استرالیا، به انتقاد از بازیکنان کره‌ای پرداخت.

این رسانه نوشت: بازیکنان تیم ملی کره جنوبی با وجود پیروزی مقابل مقابل استرالیا، اما باز هم به هماهنگی لازم نرسیدند و آشفتگی میان بازیکنان کاملا محسوس بود. با وجود تک گل تیم، اما بخش دفاعی شکننده نشان داد و هر آن می‌توانستیم گلی را دریافت کنیم. شانس تیم ملی این بود که استرالیا نیز از شرایط ایده آلش فاصله بسیاری گرفته بود.

تیم ملی ایران شوخی ندارد، آن‌ها هم در بخش دفاعی و حمله منسجم نشان دادند و هر لحظه می‌توانند با زدن گل نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهند. امیدوارم در بازی مقابل تیم ملی ایران کره جنوبی به هماهنگی لازم دست پیدا کند، هرچند که در مقابل ایران آماده این امر تا حدی بعید است.

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی بیست و یکم خرداد در شهر سئول و طی بازی دوستانه، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی دومین مصافی است که تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس به میدان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

فجر ابراهیم:ایران تغییر زیادى نسبت به گذشته نداشته است

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار