امام جمعه آبادان گفت: آمریکایی ها ابزار اقتداری که داشتند را از دست داده اند وبخاطر همین است که برای مذاکره به هر ابزاری متوسل میشود.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکای بدعهد درصدد است تا واسطه‌هایی رابرای مذاکره بفرستد، اما رفتار خصمانه آمریکا در چندماه اخیرنشان داده نمیشود به آن‌ها اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه عقب نشینی آمریکا وکوتاه آمدن از شروط ۱۲ گانه خود گواه مقاومت ایران است ادامه داد:اگر ایران تن به مذاکره دهد ایستادگی در محور مقاومت کاملا ار بین خواهد رفت و در نهایت برای کشور ارمغانی هم ندارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه نشستن پای مذاکره با باخت قطعی مساوی است افزود:آمریکایی‌ها ابزار اقتداری که داشتند را از دست داده اند وبخاطر همین است که برای مذاکره به هر ابزاری متوسل میشود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پورگفت: هم به رئیس جمهور و هم دولت مردان هشدار میدهیم هیچکس حق ندارد در باره مذاکره با آمریکا اظهار نظرکند.

وی افزود:ملت ایران اجازه تکرار خطا را نمی‌دهد و نمیخواهیم برجامی دیگر دوباره تکرار شود.

امام جمعه آبادان ادامه داد:میانجگری‌های امریکا فقط برای برهم زدن اتحادمردم ایران است و به همین دلیل است که رهبر انقلاب دکترین مقاومت امام خمینی (ره) را مطرح کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه سخنانش گفت:فلسطین در خطرناکترین برهه تاریخی خود قراردارد وتسخیر قدس و ممنوع کردن فلسطینی‌های مهاجر بر سرزمین خود از مفاد معامله قرن است.

وی افزود:عربستان در حرکتی مضحک و خنده دار در کنفرانس اسلامی شروطی را برای مذاکره با ایران تعیین کرده واز جمله آنهاواگذاری جزایر خلیج فارس به امارت متحده عربی و تغییر نام خلیج فارس میتوان اشاره کرد.

امام جمعه آبادان در پایان از مقام معظم رهبری بدلیل توجه ویژه به وضعیت سیل زدگان خوزستان تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.