امام جمعه آبادان گفت : روز قدس فقط مختص به ایران نیست بلکه در همه جهان و در هر نقطه ای که مسلمانی و مظلومی وجود دارد روز قدس بر پا می دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ابتکار امام راحل در اعلام روزی به عنوان روز جهانی قدس ، استکبار و صهیونیزم جهانی را غافلگیر کرد گفت: امروز دولتهای غربی برای نابودی آرمان فلسطین معامله قرن را راه اندازی کردند تا جوانان فلسطینی  با وعده های اقتصادی از مبارزه  دست بکشند.

وی معامله قرن را محکوم به شکست دانست و افزود: معامله قرن برای فلسطین یعنی اینکه ارتش و سلاح نداشته باشند و از مبارزه دست بکشند و اسراییل را به رسمیت بشناسد که قطعا به اهداف خود نخواهند رسید.

خطیب نماز جمعه آبادان همچنین به درخواست رییس جمهور آمریکا بری مذاکره با ایران اشاره کرد و افزود: مقام عظمای ولایت فرمودند که دیگر مذاکره ای در کار نخواهد بود زیرا  غربی ها در برجام به هیچیک از تعهداتشان عمل نکردند .

حجت الاسلام ابراهیمی به توطئه آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران برای مذاکره اشاره کرد و گفت: امریکا میخواهد با جنگ روانی و با تهدید ما را مجبور به مذاکره کند درحالی که هدف آنها بیشتر ایجاد دو دستگی در ایران است .

وی همچنین با سالگرد  وفات امام راحل و 15 خرداد  اشار کرد و افزود: 15 خرداد کلید مبارزه بر ضد ظلم و ستم در ایران بود.

امام جمعه آبادان همچنین از مردم غیور این شهر به خاطر حضور پر شکوه  و گسترده  مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی در پایان شهادت امام جمعه کازرون را به مردم استان فارس بویژه مردم شهرستان کازرون تسلیت گفت .

در سخنرانی پیش از خطبه ها نیز حجت الاسلام رسایی از اساتید حوزه و دانشگاه روز قدس را از مصادیق عمل صالح بیان کرد و گفت:دفاع از فلسطین دفاع از یک کشور و یا یک ملت نیست بلکه دفاع از آرمانهای والای دین مبین اسلام  است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.