امام جمعه موقت نایین:

مقاومت، انتخاب و حرکت در راه دین و رهبری است

امام جمعه موقت نایین گفت: روحیه مقاومت بنیانگذار انقلاب اسلامی، در برابر تطمیع، تهدید، تخریب‌ها یک شاخصه آن امام بزرگوار بود چرا که مقاومت، انتخاب و حرکت در مسیر رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، بهزاد حبیبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری سی سالگی ارتحال امام خمینی (ره) بیان نمود: روحیه مقاومت بنیانگذار انقلاب اسلامی، در برابر تطمیع، تهدید، تخریب‌ها یک شاخصه آن امام بزرگوار بود چرا که مقاومت، انتخاب و حرکت در مسیر رهبری است.

وی افزود: امروز باید حاکمیت دین در زندگی همه ما ورود پیدا کند چرا که با آسیب‌های اجتماعی که هر روز شاهد آن هستیم زندگی‌های بسیاری از افراد جامعه در معرض خطر و نابودی قرار گرفته است.

حبیبی ورود حاکمیت دین در زندگی عموم مردم را مصداق بارز زندگی اسلامی دانست.

امام جمعه موقت نایین در ادامه با اشاره به توزیغ بیش از ۲ هزار سبد غذایی مستمندان از سوی کمیته امداد این شهرستان گفت: بالغ بر دومیلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین به نیازمندان کمک اهدا گردید که نشانه شعور و فهم درک عزیزان از دین و دینداری است.

به گفته کارشناس حوزه و دانشگاه، اسلحه‌ای که مقام معظم رهبری در روز عیدفطر دربیان خطبه‌های نماز داشتند نشان است نقطه زنی دقیق مقام معظم رهبری در مباحث سیاسی جامعه بود چرا که رئیس جمهور آمریکا هرگاه توطئه‌ای علیه ایران برنامه ریزی نمود بوسیله بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری شکست خورد.

وی در ادامه با اشاره به ایام تخریب قبور ائمه بقیع گفت: ذاکرین اهل بیت (ع) در مداحی‌های خود اینگونه نقل می‌کنند (دل‌ها را به قبرستان بقیع رهسپار کنیم) درصورتی که قبرستان نیست و حرم چهار امام (ع) است که بایستی رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

صحبتهای امام جمعه موقت نایین  در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.