رقابت‌های فوتبال ملی امروز در قاره‌های مختلف جهان برگزار می‌شود و تیم های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های فوتبال ملی در جهان با توجه به پایان رسیدن رقابت‌های باشگاهی بار دیگر آغاز شده و تیم‌های مختلف در تورنومنت‌های مختلف با یکدیگر بازی می‌کنند. تیم‌های آمریکای جنوبی از این فیفا دی برای بازی‌های دوستانه استفاده می‌کنند تا آماده حضور در  رقابت‌های کوپا آمریکا شوند این رقابت‌ها از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و تا شانزدهم تیر ادامه دارد.  

تیم‌های آسیایی هم با توجه به این که از چندی دیگر رقابت‌های انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود این روز‌ها مشغول انجام بازی‌های دوستانه برای حضور در این رقابت‌ها و بهبود رنکینگشان هستند. به طور مثال تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه رفت و حالا باید سه شنبه هفته آینده هم با کره جنوبی در مصاف دوستانه‌ای بازی کند.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

برنامه بازی‌های دوستانه در جهان 

کره جنوبی - استرالیا (۱۵:۳۰)
چین - فیلیپین (۱۶:۰۵)
تاجیکستان - افغانستان (۱۸:۳۰)
اربکستان - کره شمالی (۱۹:۳۰)
تونس - عراق (۲۲:۳۰)
کنیا - ماداگاسکار (۲۲:۳۰)
اسلواکی - اردن (۲۳:۰۰)

تیم‌های اروپایی، اما وضعیت متفاوتی دارند، تیم‌های ملی فوتبال سوئیس، پرتغال، انگلیس و هلند در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بازی کردند و به مصاف حریفانشان رفتند و دیگر تیم‌های اروپایی هم باید از امشب در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ به میدان بروند که در زیر می‌بینیم.  

گروه اول 

در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، بلغارستان، کوزوو، مونته نگرو و جمهوری چک حضور دارند. تاکنون ۲ بازی در این گروه انجام شده است که تیم ملی فوتبال انگلیس با ۶ امتیاز صدر نشین آن است، اما آن به دلیل حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا امشب بازی ندارند و تیم‌های جمهوری چک - بلغارستان  و مونته نگرو - کوزوو با هم بازی می‌کنند؛ که همگی ایان دیدار‌ها ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

گروه دوم 

تیم‌های ملی فوتبال اوکراین، صربستان، لوگزامبورگ، پرتغال و لیتوانی حضور دارند. در این گروه هم تاکنون دو بازی انجام شده است که تیم ملی فوتبال اوکراین با ۴ امتیاز صدر نشین آن است و قهرمان دور پیشین رقابت‌های یورو یعنی پرتغال هم در این هفته به دلیل حضور در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا بازی انجام نمی‌دهد، در این هفته تیم‌های اوکراین - صربستان و لوگزامبورگ - لیتوانی با هم دیدار می‌کنند که این بازی‌ها هم ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

گروه چهارم 

تیم‌های ملی فوتبال سوئیس، جمهوری ایرلند، دانمارک، جبل الطارق و گرجستان تیم‌های حاضر در این گروه هستند که تیم ملی فوتبال سوئیس در این هفته به دلیل حضور در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در آن غایب است و تیم‌های فوتبال گرجستان - جبل الطارق و دانمارک - جمهوری ایرلند با هم دیدار می‌کنند. این بازی‌ها هم ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه برگزار کی شود تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند هم اکنون با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه با انجام دو بازی است.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

گروه ششم 

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا، سوئد، رومانی، مالت، نروژ و جزایر فارو تیم‌های حاضر در این گروه هستند که اسپانیایی‌ها با ۶ امتیاز صدر نشین آن هستند. در این هفته هم تیم‌های فوتبال جزایر فارو - اسپانیا، نروژ - رومانی و سوئد - مالت با یکدیگر رو به رو می‌شوند این دیدار‌ها هم ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران است.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

گروه هفتم 

تیم‌های ملی فوتبال لهستان، مقدونیه، اسلوونی، اتریش و لهستان در آن حضور دارند که در حالی حاضر تیم ملی فوتبال لهستان با ۶ امیتز صدر نشین آن است و در این هفته تنها بازی تیم‌های ملی فوتبال اتریش و اسلوونی که از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند برگزار می‌شود.  

کار آسان شاگردان انریکه مقابل جزایر فارو / جدال آسیایی ها برای بهبود رنکینگ

شایان ذکر است که دیگر دیدار های انتخابی جام ملته ای اروپا فردا شب برگزار می شود. 


بیشتر بخوانید:

هت تریک رونالدو در شب فینالیست شدن پرتغال

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد

استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ ملت‌های اروپا


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار