تیم‌های ملی فوتبال هلند و انگلیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال هلند و انگلیس امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که شرایط متفاوتی با هم دارند.  

لیگ ملت‌های اروپا 

رقابت‌های لیگ ملت‌های فوتبال اروپا پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز شد علت برگزاری این رقابت‌ها این بود تا جایگزینی برای بازی‌های دوستانه‌ای باشد که معمولا از جذابیت خاصی برخوردار نبود. در این رقابت‌ها ۴ سطح در نظر گرفته شده که به ترتیب دوازده تیم برتر در رنکینگ جهانی در دسته‌های آن قرار گرفتند و سپس در هر دسته آن قرعه کشی انجام شد تا تیم‌های در چهار گروه ۳ تیمی با هم بازی کنند و در نهایت و در دسته اول  تیم‌های برتر هر گروه در مصاف با یکدیگر قهرمان را مشخص کنند.  

تیم‌های دسته‌های پائین‌تر هم با قرار گرفتند در صدر گروه و انجام دیگر بازی‌ها جایگزین تیم‌هایی می‌شوند که در دسته‌های بالاترشان نتوانسته بودند نتایج خوبی بگیرند و پائین‌تر از دیگران ایستاده بودند.

انگلیس تیمی بود که با آلاردیس موفق شد پس از مدت‌ها ناکامی در رقابت‌های جام جهانی به جمع چهار تیم پایانی برسد و در نهایت صاحب عنوان چهارم شود. آن‌ها به روند خوبشان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا هم ادامه دادند و موفق شدند در گروه چهارم لیگ اول بالاتر از اسپانیا و کرواسی بایستند و به جمع چهار تیم برتر برسند.  

هلند در طرف مقابل وضعیت متفاوتی دارد. آن‌ها به جام جهانی نرسیدند تا یکی از بزرگترین غایبان بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان باشند، اما در لیگ ملت‌های اروپا نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند در گروه  اول بالاتر از فرانسه قهرمان جهان و آلمان قهرمان سابق جهان بایستند و به نیمه نهایی برسند.  

دو تیم سابقه مصاف‌های زیادی با یکدیگر را در سال‌های گذشته و در رقابت‌های مختلف داشته اند که در مجموع ۲۱ بازی می‌شود که سهم هلندی و انگلیسی‌ها هر کدام ۶ پیروزی و در نهایت ۹ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.   همچنین آخرین دیدار دو تیم ۲۳ مارس ۲۰۱۸ برگزار شد که هلند در آن دیدار دوستانه ۱ - ۰ به پیروزی رسید.  

پروپر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی حضور پیدا کند و انگلیس هم بدون مصدوم پا به این مسابقه می‌گذارد.

تیم برنده این دیدار در مرحله فینال با پرتغال بازی می کند تا پرونده رقابت‌های امسال آن بسته شود.  


بیشتر بخوانید :

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد

استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ ملت‌های اروپا


انتهای پیام/ 

پیش بازی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار