مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مدت زمانی که برانکو از ما مهلت خواسته است، قراردادی با الاهلی امضا نمی‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اخبار از برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: صبح همان روزی که برانکو می‌خواست به کرواسی برود جلسه‌ای را با او داشتیم. در خصوص آینده باشگاه لیست نقل و انتقالات و البته لیستی که خود برانکو به باشگاه داد صحبت کردیم. برانکو در خصوص مسائل مالی هم روز قبل‌تر از آن با مسئول مالی باشگاه پرسپولیس دیداری داشته است. رقم قطعیِ مطالباتش را هم قبول کرده بود. البته که هنوز مطالباتی دارد که قرار شده است طی چند روز آینده آن‌ها را نیز پرداخت کنیم.

عرب: برانکو 2 هفته از ما مهلت خواسته است/ قرار داد او با الاهلی در این برهه زمانی امکان ندارد

برانکو ۲ هفته از ما مهلت خواسته است

عرب ادامه داد: مطالبات برانکو حالا چه به صورت حضوری یا این که به حساب او پرداخت خواهد شد. اما از روزی که برانکو از ایران رفت این مسائل در خصوص رفتن او از پرسپولیس مطرح شد. نامه‌ای از وکیل برانکو رسیده است که در آن از باشگاه پرسپولیس ۲ هفته مهلت خواسته شده. نباید به شایعات اهمیت داد، چون وقتی که وکیل برانکو از مهلت ۲ هفته‌ای صحبت کرده، می‌گویند که ظرف ۱۰ روز آینده با الاهلی قرارداد می‌بندد این اصلا امکان ندارد.

درآمد‌ها ثابت است و خرج مان افزایش می‌یابد

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: بر اساس همان ۲ هفته‌ای که وکیل برانکو گفته است در تلاشیم تا مطالبات او را پرداخت کنیم و این مشکل را هم حل کنیم. مشکلات مالی طبیعی است و نباید آن را هم کتمان کرد. قراردادی که با بازیکنان و مربیان بسته شده بود، با ارز ۴ هزار تومانی انجام شده بود که امروز این قیمت به ۱۵ هزار تومان رسیده است. تصور کنید اگر ۷۰۰ هزار یورو را کسی مطالبه کند در آن زمان با ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان می‌شد پرداخت کنیم. در انجام کار‌هایی ممکن است خللی ایجاد شود. دلیل دیر پرداخت شدن مطالبات برانکو هم این موضوع است. البته درآمد باشگاه که به صورت اسپانسرینگ است به صورت ثابت می‌ماند. ما در این ۳ روز تعطیلی تلاش خودمان را کرده ایم و نباید دیر پرداخت شدنِ قرارداد برانکو را سهل‌انگاری در نظر بگیریم.

مدیر عامل پرسپولیس درباره طلب ۶۲۰ هزار دلاری برانکو از پرسپولیس تصریح کرد: هر عددی که برانکو از پرسپولیس طلب دارد باید پرداخت شود.

بحث استعفایم حاشیه‌سازی بود

عرب درمورد استعفای چند روز پیش خود هم خاطرنشان کرد: بحث‌های مالی فشار‌هایی را به باشگاه وارد می‌کند که درباره این موضوع با وزیر جلسه‌ای داشتیم که او از ما خواست با قدرت ادامه دهیم واین موضوع بیشتر یک حاشیه بود تا این که بخواهد واقعی باشد.

عرب: برانکو 2 هفته از ما مهلت خواسته است/ قرار داد او با الاهلی در این برهه زمانی امکان ندارد

باید نقش کانون هواداران کم شود

عرب در ادامه و درمورد وضعیت کانون هواداران پرسپولیس و اوضاعی که در چند بازی اخیر در ورزشگاه‌های کشور رخ داده است تاکید کرد: اصلا نباید در بحث کانون هواداران مانور داده شود و این‌ها باید یک وظیفه‌ی کوچکی داشته باشند. ابتدا باید مسائلی را در ورزشگاه‌ها استاندارد سازی کنیم، صندلی‌ها شماره گذاری شود، راهرو‌ها به دوربین مجهز باشد و کنترل الکترونیکی بلیت‌ها صورت بگیرد تا مشخص شود چه کسی وارد ورزشگاه شده است و حالا بع از همه‌ی این موارد یک بخش کوچکی را به کانون هواداران اختصاص دهیم. اما چون زیر ساخت نداریم یک نقش خیلی بالایی را به کانون‌ها می‌دهیم. نتیجه اش هم می‌شود اتفاقاتی که اخیرا روی داده است.

عرب در پایان خاطر نشان کرد: کانون هواداران باید یک هماهنگ کننده در بین هواداران باشد و یک شعار مناسب را آماده کند، اما اشخاصی که در جایگاه‌ها قرار می‌گیرند باید مشخص باشند. باید نقش کانون هواداران را کم کنیم. او ادامه داد: کانون هواداران پرسپولیس هماهنگی‌های لازم را با ما دارد. هرچند کمیته اخلاق از منحل شدن این کانون‌ها صحبت کرد و ما نیز گفتیم باشه موقتا منحل است. شراایط بهتری را در کانون مان به وجود خواهیم آورد و ایرادات آن را بر طرف می‌کنیم، اما اگر زیرساخت محیا نباشد و نقش کانون هواداران فقط وظیفه مشوق بودنش را نداشته باشد باز هم به مشکل برخواهیم خورد.


بیشتر بخوانید:

مدیرعامل پرسپولیس یکشنبه در جمع نمایندگان رسانه‌های جمعی

قرارداد نجومی حسینی با سپاهان

پایان کار مدیران استقلال!


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم فونبال پرسپولیس از زبان ایرج عرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار