هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در صدد هستند تا روز یکشنبه مقابل وزارت ورزش و جوانان اعتراض کنند.

اعتراض پرسپولیسی ها به وزارت ورزش رسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر حاشیه جدایی برانکو از پرسپولیس و مشکلات مالی باشگاه که سبب عصبانیت اعضای تیم شده است، سبب گردید تا هواداران پرسپولیس روز یکشنبه به وزارت ورزش و جوانان بروند و به اتفاقات رخ داده اعتراض کنند.

پرسپولیسی‌ها از وزارت می‌خواهند تا به این تیم کمک مالی شود تا آن‌ها بتوانند برانکو را حفظ کنند، زیرا باشگاه الاهلی عربستان به شدت در صدد جذب مربی کروات است و حتی صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، امروز (پنجشنبه) خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد.

اعتراض پرسپولیسی‌ها درحالی قرار است مقابل وزارت ورزش و جوانان انجام شود که طبق قانون این وزارت نمی‌تواند کمک مالی به ۲ باشگاه بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس کند.

در همین باره ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ انجام شد، بیان کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اصلاً چیزی به نام اعتبار دولتی در باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد، ریالی هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سمت وزارتخانه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تزریق نمی‌شود، چرا که قانون این اجازه را نمی‌دهد.

او ادامه داد: اگر هم وزارتخانه بخواهد چنین کاری صورت بگیرد، امکان‌پذیر نیست. یک قرارداد اسپانسری هست که در واقع اسپانسر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشترک است که این منبع و منشأ اصلی درآمد هر ۲ باشگاه محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
عجب رویی دارن هواداران پرسپولیس،این وزارت با انتصاب مدیران نالایق در راس باشگاه استقلال سالهاست خون ب دل هوادارای استقلال کرده اگراعتراضی هم کردن بازداشت شدن اونوقت پرسپولیسیااعتراض دارن فقط واسه احتمال جدایی برانکو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
هر چی ریخت و پاش بوده واسه استقلال بوده که سالی به طور متوسط دو تا مربی عوض کرده و 6 بازیکن خارجی فقط برای یک فصل گرفته اونوقت هوادارای پرسپولیس پررواند؟ شما احتمالا معنی پررویی رو نمیدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
هوادارای پرسپولیس حق دارن اعتراض کنن.. قرارداد نجومی برانکو از کجا تامین بشه خب؟؟ یعنی این باشگاه مظلوم به چند تا جام که فدراسیون بهش هدیه داده قانع باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۱۸:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
دولت حق ندارد ازبیت المال برای تیم دولتی هزینه کند حرام است حرام : پرسپولیس راواگذار کنید. من راضی نیستم از حقم از خانواده ام برای پرسپولیس دولت ریخت وپاش کنه
آخرین اخبار