نوروزی گفت: از ۱۲ تا ۱۶ خردادماه بیشترین تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان تهران در آزاد راه تهران_ کرج به ثبت رسید.

ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در آزادراه تهران-کرج از ۱۲ تا ۱۶ خرداد ماهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: از روز ۱۲ تا حوالی ۱۰ صبح روز ۱۶ خردادماه یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۲۹ تردد ورودی در جاده‌های استان تهران صورت گرفت.

وی افزود: در همین مدت یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۰۱ تردد خروجی در استان تهران داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ادامه داد: بیشترین تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان در ۳ محور آزادراه تهران-کرج؛ تهران-قم و تهران پاکدشت ثبت شد.

وی تصریح کرد: تردد خودرو‌ها در آزادراه تهران-کرج ۴۱۰ هزار و ۷۵۴ تردد و همچنین در آزادراه تهران-قم نیز ۳۵۶ هزار و ۳۰۹ تردد ثبت شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در آزادراه تهران-پاکدشت نیز ۳۰۷ هزار و ۱۱۸ تردد ثبت شد.

وی تاکید کرد: تعدادی از سفر‌های مسافران از مبدا تهران به مناطق شمالی کشور از جاده‌های شرقی استان تهران صورت گرفت که در این ۳ روز بیشترین تردد در محور رودهن-دماوند با ۱۹۴ هزار و ۹۹۱ و همچنین مسیر رودهن-آبعلی با ۱۳۲ هزار و ۵۶۴ تردد ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه از آغاز زمان بازگشت مسافران به تهران نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در بیشتر محور‌های منتهی به پایتخت هستیم.

وی به مسافران توصیه کرد: ترافیک در مسیر‌های ورودی تهران رو به افزایش است و ضروری است زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار