معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: دستگاه‌ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیاز‌های مردم تشکیل شده‌اند و وظیفه‌ای غیر از خدمت رسانی ندارند.

وی افزود:با استفاده از ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی مقررات مالی به دنبال راهکار قانونی در خصوص برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش در استان هستیم.

پاشا گفت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق مدیران دستگاه‌ها باید به مدیریت مصرف اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تصریح کرد: استقرار میز خدمت فیزیکی و تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید صورت گیرد.

وی ادامه داد:اهمیت اطلاع رسانی و جریان سازی‌های خبری ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان بیش از پیش ضروری می‌کند.

پاشا گفت: وضعیت بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به دستگاه‌های خدمت رسان آب، برق و گاز را پیگیری کردیم و قرار شد این مشکل رفع شود.

وی افزود: جذب نیروی انسانی جدید در استان تهران به چالش تبدیل شده است و نیرو‌های قراردادی برای انگیزه بیشتر نیازمند تبدیل وضعیت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار