مربی کیک بوکسینگ بانوان گفت:کیک بوکسینگ واکو یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین سبک‌های رینگی کشور محسوب می شود و هدف از تمرینات کیک بوکسینگ را دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی است.

کیک بوکسینگ ایران دارای جایگاه جهانی استبه گزارش  خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،میترا کرمی مربی کیک بوکسینگ بانوان از ثبت نام بانوان هنرجوی کرمانشاهی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در فصل تابستان خبر داد. گفت:کیک بوکسینگ wka توسط استاد علی غفاری در فدراسیون ورزش‌های رزمی بنیانگذاری شد .


میترا کرمی گفت:کیک بوکسینگ ایران دارای جایگاه جهانی است و قهرمانان این رشته افتخارات متعددی در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کرده اند، این سبک دارای نمایندگی‌هایی در سراسر کشور میباشد که در استان کرمانشاه این سبک به نمایندگی استاد غلامرضا طیبی فعال است.

 کرمی ن افزود:کیک بوکسینگ wka یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین سبک‌های رینگی کشور محسوب میشود و هدف از تمرینات کیک بوکسینگ را دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی عنوان کرد و گفت در پایان هر دوره به هنرجویان حکم کمربند داده میشود؛ و همچنین کیک بوکسینگ به دلیل داشتن تکنیک‌ها و فنون رزمی کارآمد و داشتن مسابقات پی درپی سالیانه متقاضیان زیادی دارد.

کرمی بیان کرد:هدف ما مشتاق کردن جوانان به ورزش است که انشالله بتوانیم جامعه‌ای ورزشی داشته باشیم تمام سعی خود را کرده ایم که بتوانیم هنرجویان را اول پهلوان و بعدقهرمان پرورش دهیم.

انتهای  پیام/ز

 

کیک بوکسینگ پرطرفدارترین و قدرتمندترین سبک‌های رینگی کشور محسوب می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.