مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: شرکت‌ها و اداره‌ها سعی کنند از بسته‌های تشویقی شرکت برق در قبوضشان استفاده کنند، استفاده از پنل‌های خورشیدی نیز می‌تواند در این امر کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان اظهار کرد: طبق برنامه‌های سال گذشته برنامه مصرف بهینه برق در سطح استان اجرا می‌شود و دستگاه‌های اجرایی آماده بکار باشند تا در صورت نیاز به شبکه توزیع برق کمک کنند.

وی با بیان اینکه اداره برق سیاست‌های تشویقی برای کاهش انرژی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: در بخش مصارف صنعت، کشاورزی و اداری هر دستگاهی باید در اوج بار که از ساعت ۱۱ ظهر تا ۴ بعد از ظهر همکاری لازم را با شرکت توزیع برق در دستگاه‌های سرمایشی داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به بسته‌های تشویقی شرکت برق در قبوض برق، افزود: شرکت‌ها و اداره‌ها سعی کنند از بسته‌های تشویقی شرکت برق در قبوضشان استفاده کنند، استفاده از پنل‌های خورشیدی نیز می‌تواند در این امر کمک کند.

شیشه فروش با اشاره به تقویم ساعت اداری، گفت: دستورالعملی از وزارت کشور ابلاغ شده که جلسه آن در هفته آتی برگزار می‌شود و در این جلسه بررسی‌های لازم در مورد ساعات کاری ادارات در ساعت اوج مصرف و راه‌حل‌های کاهش مصرف برق انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

دستگاه‌های اجرایی برای کاهش مصرف برق دست‌ به‌ کار می‌شوند

برچسب ها: مدیریت بحران ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار