مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۶۳هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۶۳هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

علی یاور عزیزپور اظهار داشت: هیأت فوتبال با بیشترین ورزشکاران سازمان یافته سهم عمده و بسیار بالای از این موفقیت را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در این رشته ورزشی مشکلات سخت افزاری و نبود زمین چمن طبیعی و مصنوعی در شهرستان‌های استان وجود دارد، اما اکنون چند زمین چمن طبیعی را در دست ساخت وجود دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های استان به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در دست اجرا است می‌باشد.

وی با تقدیر از مسئولیت‌های اجتماعی هیأت فوتبال لرستان در تمامی ابعاد به خصوص مراسم‌های فرهنگی و حضور و کمک‌های جامعه فوتبال در سیل لرستان، هیأت فوتبال را یکی از بهترین هیأت‌ها در توسعه این مسئولیت‌ها عنوان کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان راز موفقیت فوتبال در استان را ایجاد همدلی دانست و بیان کرد: فضای امروز ما فضای آرام و همدلی و وحدت است و ما باید این فضای آرام بخش را در شهر‌ها و مناطق محروم ببریم و از این فضای همدلی موفقیت و سازندگی به دست می‌آید.

عزیزپور ادامه داد: رشد فوتبال در گرو هزینه‌های بالایی است و در حمایت از فوتبال استان در رده‌های پایه تا جایی که دستگاه ورزش بدهد کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد شناسنامه فوتبال لرستان است و فوتبال لرستان را با نام این تیم در کشور می‌شناسند.

وی افزود: نتایج خیبر در لیگ دو فوتبال ایران خوب بوده و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان لرستان امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در حد توان در اختیار این تیم قرار داده است.

عزیرپور گفت: سال گذشته دستگاه‌های اجرایی و اداره کل ورزش و جوانان لرستان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به هیأت فوتبال استان پرداخت کرده که در بخش‌های مختلف عمرانی، تعمیرات و نگهداری زمین‌های چمن هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

۶۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان فعالیت می‌کنند

برچسب ها: ورزش و جوانان ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.