دشمنان نمی توانند حضور روحانیت در بین مردم را تحمل کنند/خیال خام تروریست ها برای حذف روحانیت

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان این مرز و بوم نمی توانند حضور روحانیت مردمی و خدوم را در بین مردم تحمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید کازرون اظهار کرد: سابقه به شهادت رساندن روحانیون خدوم و مردمی در سال‌های آغازین انقلاب با شهادت شهید مطهری و شهید مفتح و دیگر روحانیت خدمتگزار رقم خورد و اکنون نیز شاهد شهادت حجت الاسلام خرسند در اقدامی ناجوانمردانه هستیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه راه شهیدان انقلاب و راه امام شهیدان تداوم دارد، اضافه کرد: کسانی که در پی حذف روحانیت خدمتگزار از عرصه جامعه هستند و چنین می‌پندارند که با ترور می‌توانند روحانیت را حذف کنند خیال خام در سر می‌پرورانند.

حجت الاسلام قمی به حضور با شکوه مردم کازرون و استان فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم خرسند اشاره کرد و گفت: این حضور پر صلابت نشان داد که این مردم همچنان با انقلاب و نظام اسلامی و با روحانیت هستند و خدمات روحانیت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارج می‌نهند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مردم داری و ولایت مداری را دو ویژگی مرحوم خرسند امام جمعه شهید شهرستان کازرون برشمرد و ادامه داد: شهید خرسند در همه عرصه‌های انقلاب و در همه روز‌های حساس در کنارر مردم و در کنار انقلاب و در خط رهبری و متعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به اتفاق هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای امام زاده سید محمد با قرائت فاتحه نسبت به شهدا و شهید حجت الاسلام خرسند ادای احترام کرد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس هم در سخنانی ضمن تسلیت شهادت این عالم ربانی بیان کرد: مردم خداجوی کازرون با حضور کم نظیر خود در مراسم تشییع امام جمعه خود برگ زرین زیبای دیگری بر افتخارات خود افزودند، افتخار ولایت مداری و ارج نهادن به مقام شهید و شهادت و مقام این روحانی انقلابی برای همیشه در این شهرستان ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد ۲۳ رمضان روز هشتم خرداد پس از بازگشت از مراسم احیا توسط فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت عمق جراحت در ناحیه شکم، به شهادت رسید.

انتهای پیام/چ

صحبت های رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور  در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار