نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، سند آینده ما است و باید مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی دبیر و نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز ۱۴ خرداد ماه ۹۸ در مراسم هفتمین روز امام جمعه شهید شهرستان کازرون اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، سند آینده ما است و باید مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه ایران، امروز یکه تاز منطقه است، ادامه داد: ابرقدرت دنیا ناو و تسلیحات را جابجا می‌کند اما مردم ما با آن لطیفه و جک می‌سازند این در حالی است که کشورهای دیگر با چنین حرکتی وحشت می‌کنند.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر انقلاب ما اینگونه پاسخ می‌دهد که در هر سطحی حمله کنید در همان سطح پاسخ می‌دهیم و این عین عزت است.

وی با بیان اینکه نباید خسته شویم، افزود: گاهی مشکلات زیاد است، این را هم همه می‌دانیم و ثابت شده است برگشت به عقب خسران است.

بیانیه گام دوم انقلاب، سند آینده ما است/ایران امروز یکه تاز منطقه است

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تلاش امام و رهبر معظم انقلاب این است که مدیران پاک داشته باشیم، تصریح کرد: مگر کسی باورش می‌شد موشک با ۲ کیلومتر برد داشته باشیم و این موفقیت و سایر موفقیت ها در حوزه پزشکی و سایر موارد علمی همه را با اعتماد به مدیران جوان صالح کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال ارتباط نزدیک با حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون داشتم، افزود: یک لحظه از مدار حق خارج نشد، وظیفه شناس بود، تمام تلاشش را برای مردم و شهرستان کازرون انجام می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به اینکه امام جمعه کازرون جانباز جبهه‌ها بود، تصریح کرد: در همه صحنه‌ها شجاعت داشت و جلو دار و علمدار بود.

دبیر و نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کار فرهنگی از دارالقرآن گرفته تا حوزه علمیه همگی زحمات فرهنگی او است.

بیانیه گام دوم انقلاب، سند آینده ما است/ایران امروز یکه تاز منطقه است

تاریخ کهن ملی، مذهبی و موقعیت جغرافیایی و طبیعی کازرون باید حفظ شود

وی با بیان اینکه امام جمعه کازرون حسن خلق داشت و این برگرفته از سیره پیامبر بود، ادامه داد: گاهی اوقات اگر با دید اختلافی به موضوعی نگاه می‌کردیم، تذکر می‌دادند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت: شهید خرسند بر گروه‌های سیاسی، فضای رسانه‌ای کشور تسلط داشت و بصیر بود.

وی بیان کرد: شهادت در ۲۳ ماه رمضان، مکان دفن کنار شهدا، جمعیت باشکوه و با عظمت در تشییع پیکر شهید و هفتمین روز درگذشت که مصادف با رحلت امام راحل بود همه عزت خدا برای شهید خرسند بود.

دبیر و نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ما در جنگ تحمیلی در شهرستان کازرون که شهر عظیمی است، یک هزار و ۴۰۰ شهید داده ایم و ۷ فرمانده گردان و لشکر داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان اینکه کازرون را باید پاس داشت و حقش را داد، تصریح کرد: تاریخ کهن ملی، مذهبی و موقعیت جغرافیایی و طبیعی کازرون باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه منطق امام این بود که مردم را به سمت رضایت پروردگار سوق بدهد، ادامه داد: منطق امام در حکومت به زبان امروزی، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.

بیانیه گام دوم انقلاب، سند آینده ما است/ایران امروز یکه تاز منطقه است

دبیر و نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استکبار ستیزی درس امام بود که عین فطرت امام و البته این عین شعار سیدالشهدا است.

وی با بیان اینکه عدالت در جامعه بُعد دیگر منظومه فکری امام است، اضافه کرد: همه عالم منتظر بودند با رفتن امام کار انقلاب تمام شود، اما کمتر از ۲۴ ساعت جانشین خلف صالح، به دوش فقیه روشن ضمیر و روشن بین آگاه، حضرت امام خامنه‌ای گذاشته شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار