مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: با توجه به تبلیغات مناسب برای ترویج گردشگری در استان، ظرفیت روستا‌های هدف گردشگری اوان و گازرخان در این استان تکمیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و ساماندهی مناسب محوطه سایت‌های گردشگری، منطقه الموت با استقبال بی نظیر گردشگران روبرو شده و ظرفیت روستا‌های هدف گردشگری اوان و گازرخان صد درصد تکمیل شده است.

خزائلی با اشاره به وسعت منطقه الموت از گردشگران خواست برای کاهش ترافیک از مکان‌های دیگر الموت دیدن کنند.

وی همچنین ابراز داشت: استان قزوین دارای پتانسیل‌های غنی تاریخی و طبیعی است و گردشگران می‌توانند از بنا‌های تاریخی داخل شهر (کاخ موزه چهلستون، عالی قاپو، موزه قزوین، حمد الله مستوفی، حمام قجر، سعدالسلطنه، کلیسای کانتورو حسینیه امینی‌ها) و منطقه نمونه گردشگری باراجین، سایر روستا‌های هدف گردشگری الموت، آبگرم و آوج بازدید کنند.

خزائلی تصریح کرد:برای رضایت گردشگران از سفر به استان قزوین و امادگی کامل برای پذیرایی شایسته از مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنها، کمیته نظارت بر خدمات رفاهی به گردشگران در مسیر‌ها حضور دارند و ناظر ارائه خدمات بهینه به گردشگران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: گردشگران در صورت مشاهده تخلف در این اماکن می‌توانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ و دفتر انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان به شماره ۳۳۶۵۵۹۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

ظرفیت روستا‌های هدف گردشگری اوان و گازرخان تکمیل شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.