صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با عیدسعیدفطر و حلول ماه شوال برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این مناسبت تدارک دیده است.

عطر فطر از امروز به روی آنتن می رودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با عید سعیدفطر و حلول ماه شوال برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این مناسبت تدارک دیده است.

 در این راستا ویژه برنامه شبکه استانی سیما «عطر فطر» نام دارد که قصد دارد شادی بخش خانه‌های زنجانی باشد.

در این ویژه برنامه که قرار است از ۱۵ الی ۱۷ خرداد هر شب از ساعت ۲۱:۱۵ بصورت زنده از محل پیاده راه سبزه میدان روی آنتن برود، سعی شده با آیتم‌های شاد و متنوع، لحظات مفرحی را برای بینندگان فراهم نماید.

از برخی از آیتم‌های جذاب این برنامه ۸۵ دقیقه‌ای می‌توان به اجرای سرود آذری، پخش پیام‌های تبریک مردمی، گزارش طنز، مسابقه پیامکی، اجرای زنده موسیقی و سرود، مسابقه حضوری و .. اشاره کرد.

سایر برنامه‌های روتین و تأمینی شبکه استانی نیز هرام به فراخور موضوع برنامه به این عیدسعید پرداخت خواهند کرد.

 رادیوی استانی نیز علاوه بر اینکه در تمامی برنامه‌های تولیدی، روتین و تأمینی خود را به این مناسبت اختصاص داده است، سه ویژه برنامه برای ایام عید فطر تدارک دیده است.

ویژه برنامه (بندلیق بایرامی) اولین برنامه‌ای است که رادیو استانی با اجرای مشترک رادیو اردبیل به روی آنتن خواهد برد. این برنامه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه میهمان شنوندگان شبکه‌های استانی زنجان و اردبیل خواهد بود و آیتم‌های مختلفی در آن گنجانده شده است که از آن جمله می‌توان به نمایش، گزارش مردمی، سرود‌ها و ترانه‌های شاد، بیان آداب و رسوم این دو استان در عید فطر و ده‌ها آیتم جذاب اشاره کرد.

دیگر ویژه برنامه رادیو برای این روز گولین گولاخ نام دارد که در قالب ترکیبی و نمایشی و با بخش‌های مختلفی همچون گزارش، نمایش، ترانه، تلفن‌ها و مسابقه همگی در قالب طنز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به روی آنتن خواهد رفت.

روز ۱۷ خرداد نیز برنامه جمعه گوروشی مجددا با اجرای مشترک با مرکز اردبیل تدارک دیده شده است که با حضور میهمانان هنرمند و پخش سرود‌ها و ترانه‌های شاد و. پخش خواهد شد. 

انتهای پیام /ک 

برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان در روز عید فطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.