روز رادیو با حضور پیشکسوتان ، برنامه سازان، مدیران ، برخی مخاطبان دائمی رادیو و جمعی از همکاران مرکز در سالن همایش شهید شهریاری مرکز برگزار شد .

مراسم روز رادیـو در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم با اشاره به سابقه ۷۹ ساله این رسانه درکشورمان و سابقه ۴۲ ساله رادیو زنجان گفت: با نگاهی به سیر تحولات رادیو در بیش از هفت دهه گذشته متوجه می‌شویم که این رسانه در پیچ وتاب گذر زمان و تغییرات سریع تکنولوژیک، هنوز هم جایگاه خود را حفظ نموده ودر بین رسانه‌های مختلف مخاطبان گسترده‌ای دارد.

 لطیفی ویژگی رادیو را در فراگیری و سهل الوصول بودن آن دانست و تصریح کرد: در عالم رقابت رسانه‌ای که یکی از فاکتورها، کیفت و سرعت تولید است، برنامه سازی در رادیو فاکتور‌هایی مانند دقت وسرعت در روند برنامه سازی را دارد و انتقال پیام بویژه در مواقع بحرانی، جایگاه خاصی در این رسانه دارد.

وی با تشکر از تلاش کارکنان این معاونت افزود: وجود فضای صمیمی و جو رقابت کاری در معاونت صدا عامل مهمی برای موفقیت در این حوزه تولیدی است و ما شاهد افزایش میزان مخاطب رادیو استانی در نظرسنجی‌ها هستیم.

 لطیفی جلب اعتماد، رضایت مندی مخاطب، محتوا و کیفیت مناسب را عوامل اصلی موفقیت این رسانه در جذب مخاطبان بیان نمود.

در این مراسم که تنی چند از مسئولین استانی و پیشکسوتان رسانه هم حضور داشتند، آیتم‌های مختلفی بصورت زنده اجرا و تصاویری از برنامه‌های مربوط به دوره‌های مختلف فعالیت رادیو زنجان پخش شد و در پایان مراسم نیز از سه تن از مخاطبان دائمی و پیشکسوت رادیو و ۱۰ نفر از همکاران موفق رادیو با اهدای تقدیرنامه، تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ن
 

در روز رادیـو از تلاشهای شبانه روزی همکاران معاونت صدا تقدیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.