۱۰ برابر جمعیت سامان گردشگر و مسافر وارد این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرستان سامان و حاشیه رودخانه زاینده رود از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و کشور است.

شهرستان سامان دارای آب و هوای معتدل و بسیار لطیف و پاکیزه بوده و با داشتن باغ‌های فراوان و درختان بسیار زییا و نیز مناظر بدیع و شگفت انگیز، می‌تواند انتخاب مناسبی طبیعت گردی در استان چهارمحال و بختیاری باشد.

کمال اکبریان فرماندار سامان در گفت‎وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از روز گذشته سه شنبه ۱۴ خرداد تاکنون ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر وارد این شهرستان شده اند.

وی افزود: ظرفیت تمامی هتل ها، مسافرخانه، اقامت‌های بوم گردی، ویلاها، خانه‌های مسافر شهر‌های سامان و هوره و ۲۲ روستای این شهرستان تکمیل شده است.

اکبریان اضافه کرد: در حال حاضر جاده منتهی به منطقه گردشگری پل زمانخان یک طرفه است و رانندگان باید از جاده شوراب ایل بگی به عنوان جاده جایگزین استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز منطقه گردشگری پل زمانخان مملو از مسافر است.

پیش بینی کرد: تا پایان وقت امروز تعداد گردشگران و مسافران به ۶۰۰ هزار نفر برسد.

اکبریان با اشاره به بالا بودن دبی رودخانه از مسافران و گردشگران خواست: به هیچ عنوان وارد آب نشوند و نزدیک رودخانه اتراق نکنند.

سامان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله ۲۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

ورود ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر به سامان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار