برنامه «از آسمان» در روایت این هفته سری به دنیای شیرین و جذاب سید مصطفی موسوی زده است تا قصه او را از زبان پدر و مادر و دوستانش بشنود.

روایت ازآسمان درباره  زرندگی جوانترین شهید مدافع حرمبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جوانترین شهید ایرانی مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام ، خیلی ساده از تمام زندگی اش دست کشید تا به عالم ثابت کند که جوانهای دهه ۹۰ کپی برابر اصل جوان‌های دهه ۶۰ انقلاب هستند.

«از آسمان» در روایت این هفته اش سری به دنیای شیرین و جذاب سید مصطفی موسوی زده است تا قصه او را از زبان پدر و مادر و دوستانش بشنود.

تهیه کننده و کارگردان «از آسمان» در این‌باره گفت: شهید موسوی نمونه‌ای از جوان‌های امروزی جامعۀ ماست که علی‌رغم تلاش دشمن همچنان پای کار انقلاب هستند و قدمی از باورهای پدرانشان عقب نشینی نکرده اند.

وی ادامه داد: علاقمندان به مجموعۀ از آسمان می‌توانند این روایت آن را جمعه هفدهم خردادماه رأس ساعت ۱۶ از شبکۀ دو سیما تماشا کنند.

امیر خورشیدی فرد در خاتمه ضمن تبریک عید فطر یاد و خاطرۀ امام خمینی (ره) را گرامیداشت و افزود: تمام این مجاهدت ها و حماسه سازی ها ثمرۀ انقلابی است که ایشان پایه گذاری نمودند و إن شاء الله این مسیر به دولت کریمۀ حضرت ولیعصر (عج) منتهی خواهد شد.

گفتنی است؛ برنامه «از آسمان» تنها مجموعۀ مستمر سیما در حوزۀ ایثار و شهادت است که در دو دهه فعالیتش صدها مستند با موضوع ایثار و جهاد و حماسه را تقدیم مردم شریف ایران کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار