امام جمعه اندیمشک گفت: هیچ شخصیتی مانند امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب هیبت و بزرگی ندارد و باید ویژگی‌های این عزیزان تبیین گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، هیچ شخصیتی مانند امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب هیبت و بزرگی نداردحجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک گفت: هیچ شخصیتی مانند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هیبت و بزرگی ندارد و باید ویژگی‌های این عزیزان تبیین گردد همچنین پیروی از امام خمینی (ره) سبب سربلندی و عزت روز افزون می‌شود.

وی افزود: کم کم فضای کشور انتخاباتی می‌شود و مهمترین ویژگی انسان تحمل مخالف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: افرادی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند رقابت کنند، اما رفاقت کنند، همدیگر را تخریب نکنند و جامعه ما نیازمند آرامش است.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: اخلاق را در این راستا حفظ کنید و اگر همدیگر را نقد می‌کنید نقدی سالم و در چهارچوب اخلاق باشد.

این مقام مسئول گفت: توجه به همنوع در جامعه اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و در این ایام توجه به ایتام را نباید فراموش کرد و از این حیث کمیته امداد امام خمینی (ره) را تنها نگذاریم.

انتهای پیام/م

پیروی از امام خمینی (ره) سبب سربلندی و عزت روز افزون می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.