رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار شهروند مشهدی از ویژه برنامه‌های بهار جان‌ها که با هدف ایجاد فضای تعاملی در این شب‌ها برپا شده استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی زارعی رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان مشهدی از ابتدای ماه مبارک رمضان ۹۸ در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری شرکت کرده‌اند و استقبال کم نظیری از این برنامه‌ها شکل دادند.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای رویداد بزرگ «رمضان، بهار جان‌ها» و پویش میزبان باشیم که در ۳۰ نقطه و سیزده منطقه شهرداری اجرا شد، میزبان شهروندان بودیم.

رییس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد افزود: شاکله اصلی این رویداد در قالب سفره‌های ساده افطاری است که با هدف ایجاد فضای تعاملی در این شب‌ها برپا شد تا فضایی فراهم شود که مشهدی‌ها بتوانند میزبان و میهمان باشند.

زارعی با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در این شب‌ها، گفت: هدف اصلی این بود که با سفره‌های ساده افطاری فضایی را مهیا کنیم که مردم فارغ از تکلف‌ها و تشریفات کنار هم باشند و در کنار قرآن و فضای معنوی لحظات خوشی را کنار هم سپری کنند.

انتهای پیام//ا. آ
 


برگزاری بهار جان‌ها در قالب سفره‌های ساده افطاری در ۳۰ نقطه شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.