دبیرکا انصارالله یمن گفت: ما با تجاوز آمریکایی سعودی اماراتی صهیونیستی در چارچوب ائتلافی که متجاوزان علیه ملت مسلمان یمن به وجود آورده اند مقابله می‌کنیم.

ضرورت مقابله با تهدیدات پیش رو برای امت اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: ما به عنوان یک امت اسلامی و ملت مسلمان یمن در این مرحله با چالش‌های زیادی مواجه هستیم و این مرحله، مرحله مهمی در مقابله با خطرات و تهدیدات بزرگ به شمار می‌آید. ما با تجاوز آمریکایی سعودی اماراتی صهیونیستی در چارچوب ائتلافی که متجاوزان علیه ملت مسلمان یمن به وجود آورده اند مقابله می‌کنیم.

دبیرکل انصارالله یمن افزود: ما در پنجمین سال مقابله با این تجاوز قرار داریم. از ابتدای این تجاوز، آن‌ها بدترین و وحشیانه‌ترین جنایات را مرتکب شده اند و در همه زمینه‌ها با ما جنگیده اند. در زمینه نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای. در همه زمینه‌ها میدان نبردی وجود داشته است. ما باید با آن‌ها مقابله کنیم و این مسئولیتی است که بر عهده ما قرار دارد و وابستگی ایمانی ما بر ما واجب می‌دارد که با این تجاوز جنایتکارانه و ظالمانه که هدف آن‌ها سیطره بر ما و به بردگی گرفتن ما است مقابله کنیم.

همانطور که بار‌ها تکرار کرده ایم جهاد در راه خدا وسیله‌ای برای حمایت از امت و دفع شر و ظلم و فساد از آن است. از ابتدای این تجاوز، آزادگان و بزرگان و مومنان و غیرتمندان در این کشور به پا خاستند و در همه زمینه‌ها با متجاوزان مقابله کردند و در این راه شهید دادند. این مسئولیت پذیری و این حضور هوشمندانه موجب شکست متجاوزان و ناکامی آن‌ها در رسیدن به اهدافشان شد. هدف آن‌ها از همان ابتدا سیطره کامل بر این کشور بود و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و هر اقدام و جنایتی که می‌توانستند انجام دادند.

آنچه روشن و مسلم است یکی از مهمترین واجبات و بزرگترین مسئولیت این است که در مقابله با این تجاوز در همه زمینه‌ها مسئولیت پذیر باشیم. در زمینه نظامی باید به حضور و آمادگی در جبهه‌ها ادامه دهیم. در زمینه اقتصادی باید به مبارزه با دشمن در این زمینه و تلاش برای حرکت در زمینه اقتصادی توجه داشته باشیم تا ملتی تولید کننده باشیم و وابستگی خود را به واردات خارجی کاهش دهیم و تولید داخلی را تشویق کنیم و فعالیت اقتصادی را به صورت حساب شده و هوشمندانه تقویت کنیم.

در زمینه سیاسی باید جبهه داخلی را متحد کنیم و مظلومیت خودمان را به گوش جهانیان برسانیم. این مظلومیت ما به جهانیان رسیده است و تاثیری مثبت و قابل ملاحظه در افزایش انزوای نیرو‌های ائتلاف در تجاوزاتشان علیه ما و در افشای حقیقت اهداف شیطانی و ظالمانه آن‌ها داشته است. دشمن با تبلیغات رسانه‌ای و در عرصه جبهه رسانه برای گمراهی و فریب مردم ما تلاش کند و می‌خواهد مردم را با سرگرم کردن به مسائل حاشیه‌ای و مسائلی که شایسته نیست در صدر اولویت‌ها قرار داشته باشد، از مسائل اصلی و بزرگ منحرف کند تا در این مسائل حساس و مهم به مسئولیت خود عمل نکنند.

ما به حفظ وحدت در جبهه داخلی پایبندیم و از اولویت‌های مان در این بخش حفاظت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مشکلات داخلی و هر گونه کمی و کاستی با روحیه عملگرایانه و مسئولیت پذیری و نه با سر و صدا‌های رسانه‌ای حل و فصل شود. یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد تلاش برای حل مشکلات قبیله‌ای و منازعات قبیله‌ای با روحیه مسئولیت پذیری است و باید مقابل توطئه‌های دشمن برای تخریب آشتی اجتماعی و غرق کردن مردم در منازعات و مشکلاتی که تمامی ندارد هوشیار بود. دشمن می‌خواهد مردم را در هر مسئله ساده و پیش پا افتاده و قابل حلی به طرف بدترین گزینه یعنی درگیری و منازعه سوق دهد و متاسفانه برخی در این زمینه به مسئولیت خود در مقابله با متجاوزان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار