فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: تمهیدات ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در شهرستان ایوان اجرا می‌شود.

 تمهیدات ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در شهرستان ایوان سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده روزه داران جهت شرکت در نماز عید سعید فطر تمهیدات ترافیکی در مسیر برگزاری نماز، از ساعت ۱ شب عید سعید فطر از ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره) تا ۲۰۰ متر بالاتر از چهار راه خیابان شهید بهشتی (تقاطع خیابان شهید بهشتی و خیابان شهید چمران) اجرا و تا پایان مراسم ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تردد وسائط نقلیه در ساعات اجرای طرح در این مسیر ممنوع بوده و ازمسیر‌های جایگزین (خیابان‌های شهید مطهری و باهنر) تردد کنند.

وی ضمن تشکر از حسن همکاری ساکنان و کسبه خیابان شهید بهشتی از آنان خواست: از پارک خودرو در ساعات ذکر شده در طول مسیر برپایی مراسم نماز خودداری کنند و در صورت پارک خودرو توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان از حسن همکاری مردم شریف و روزه دار شهرستان با پلیس در جهت تامین نظم و امنیت عمومی و ترافیکی تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

تدارک ویژه پلیس ایوان  برای عید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.