مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه چهاردهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقيف پراید با ۹ كيلوگرم ترياك

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین اجرای ایست و بازرسی در محور‌های بند عباس، لار به سمت شیراز به یک دستگاه پراید مشکوک که پس از متوقف کردن و بازرسی از آن مقدار ۹ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد بردبار افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

۲۰ هکتار از مراتع طبیعی "تنگ چوگان" در آتش سوخت

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: مأموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره آتش سوزی در مراتع طبیعی روستای "طالقانی" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد مراتع طبیعی این منطقه به علل نامعلوم طعمه حریق شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تلاش عوامل انتظامی، اهالی محل، عوامل منابع طبیعی و آتش نشانی، آتش سوزی به طور کامل مهار شده است، تصریح کرد: براساس اعلام کارشناسان، در این آتش سوزی ۲۰ هکتار از مراتع طبیعی از بین رفته است.

عدس‌های که خورده نشدند

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: اکیپ گشت خودروی ف. ا. بخش کنار تخته درحین گشت زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک، وآن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون، مقدار ۹۳۹ بسته ۱۵ کیلویی عدس قرمز خارجی تولیدکشور امارات متحده عربی کشف کنند.

سرهنگ عبادی نژاد: ارزش این محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱ میلیارد ۷۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک راننده دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه یکی از راه‌های رونق اقتصاد کشور و حمایت از تولیدات داخلی، مبارزه با ورود و توزیع کالای قاچاق است گفت: با تقویت اکیپ گشت خودرویی و ایستگاه‌های ایست و بازرسی ورودی شهرستان و همچنین هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران، قاچاقچیان اجازه ورود کالا‌های قاچاق به بازار‌های داخلی را نخواهند یافت.

دستنبدپلیس بردستان سارق محتویات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

عبادی نژاد افزود: ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه شهرستان با انجام تحقیقات گسترده به صورت محسوس و نامحسوس یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ادامه داد: سارق در بازجویی فنی پلیس و مواجه شدن با دلایل و مستندات به ۹ فقره سرقت محتویات و قطعات‌خودرو معترف و محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

وی در پایان با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه اظهار داشت: سارق با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار