بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان، بخشی از بیانات ایشان را درباره پاداش این ماه و در قالب سخن‌نگاشت منتشر کرد.

ماه پاداش +لوحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه پر خیر و برکت رمضان امسال، امروز ۱۴ خرداد ماه به پایان می‌رسد. یک ماه بندگی که مسلمانان در جای جای دنیا آن را با دعا، نیایش و روزه‌داری سپری کردند و کوله‌باری از خیرات و برکات را در این ماه برای تقرب به خداوند، تعالی روح و سعادتمندی در زندگی دنیا و عقبی جمع‌آوری کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در ایام ماه مهمانی خدا، مجموعه‌ای از مواعظ رمضانی ایشان را برای بهره‌وری بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کرد، امروز آخرین مطلب را درباره "پاداش ماه رمضان" در اختیار کاربران قرار داد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رهبر انقلاب: عید فطر، روز پاداش گرفتن و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. بحمداللَّه ماه رمضان را که ماه صبر و صلاة بود با عافیت گذراندید. امروز، روزی است که ان‌شاءاللَّه خدای متعال پاداش شما را عنایت خواهد کرد. شاید یکی از بزرگترین پاداشهای الهی این باشد که خدا همه ما را موفّق کند تا بتوانیم وسیله رحمت الهی را تا ماه رمضان آینده برای خودمان باقی بداریم. ۱۳۸۰/۰۹/۲۵

ماه پاداش +لوح

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار