بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، بخشی از بیانات ایشان را درباره مناجات این روزها و در غالب سخن‌نگاشت منتشر کرد.

غنیمت دانستن روزهای آخر ماه مبارک رمضان +سخن‌نگاشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های پر خیر و برکتی است که در منظر امام رضا (ع) به میدان مسابقه‌ای برای پیروی از خدا و گام برداشتن به سوی بهشت برای بندگان تشبیه شده است، مسابقه‌ای که تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد. حالا این ماه پر فضیلت روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و مسلمانان در تکاپوی استفاده هرچه بیشتر از این ماه به سر می‌برند.

بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند که این بار متناسب با روزهای پایانی ماه مهمانی خدا، بخشی از مناجات رهبری را در این ایام باقیمانده منتشر کرده است.

غنیمت دانستن روزهای آخر

پروردگارا! شب‌های ماه رمضان سپری شد، روزهای ماه رمضان درنوردیده شد و ما نمی‌دانیم که در این روزها و شب‌هائی که گذشت، چه مقدار توانستیم ظرف وجود خودمان را از رحمت تو، از عنایت تو لبریز کنیم: «إن لَم تَکُن رَضِیتَ مِنّا فَالآنَ فَارضِ مِنّا»؛ پروردگارا! اگر تا این لحظه ما نتوانسته‌ایم رضایت و خشنودی تو را کسب کنیم، درخواست و تمنا می‌کنیم که در همین لحظه رضایت خودت را شامل حال ما بفرما. ۱۳۸۹/۰۶/۱۴

غنیمت دانستن روزهای آخر ماه مبارک رمضان +سخن‌نگاشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار