مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان وبلوچستان گفت: اقامه نماز عید سعید فطر در ۱۸ نقطه سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

غلامرضا عباسی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک فرا رسیدن عید سعید فطر  گفت:  اقامه نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه در ۱۸ نقطه شهرستان های  سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نماز به امامت آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان اقامه می شود، افزود: افرادی که می خواهند در نماز عید سعید فطر شرکت کنند باید زیر انداز داشته باشند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر توصیه کرد که از همراه داشتن هر گونه وسیله غیر ضروری پرهیز کنند زیرا که کار بازرسی در گیت های امنیتی را با اختلال روبه رو می کند.

عباسی گفت: خطبه ها جزء نماز عید سعید فطر است و  همیشه از سوی خطیب کوتاه می باشد لذا مومنان تو جه داشته باشند و تا پایان خطبه ها محل را ترک نکنند زیرا که نماز عید آن دچار اشکال می شود.

وی افزود: مصلی المهدی نیازمند بازسازی است به همین منظور صندوق های در بین مردم چرخانده می شود تا مردم بتوانند کمک های خود را به مصلی در درون این صندوق ها بیندازند.

وی ادامه داد: زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در سایر شهرستان های سیستان وبلوچستان به شرح ذیل اعلام شده است.

زمان و مکان نماز عید سعید فطر در سیستان وبلوچستان مشخص شد / نماز عید فطر در زاهدان به امامت حجت الاسلام محامی امام جمعه زاهدان اقامه می شود

انتهای پیام/ع

اقامه نماز عید سعید فطر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۰۳:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
واقعا عالیه
آخرین اخبار