رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: ۶ گروه استهلال در شهرستان‌های مختلف استان از بعدازظهر روز سه شنبه هلال ماه شوال را رصد می‌کنند

۶ گروه استهلال در سیستان و بلوچستان ماه شوال را رصد می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام غلامرضا عباسی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: این تیم‌های تخصصی از میان منجمان و کارشناسان این علم تشکیل شده و به انواع ابزارآلات، دوربین‌های دوچشمی قوی و تلسکوپ مجهز هستند.

وی ادامه داد: این ستاد بعد از جمع بندی رصد‌ها و رؤیت هلال ماه رمضان نتیجه را به ستاد مرکزی و دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال خواهد کرد.

مسئول ستاد استهلال سیستان و بلوچستان گفت: میزان فطریه برای هر فرد هفت هزار و ۵۰۰ تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم در نظر گرفته شده و کفاره غیرعمد هم به ازای هر روز ۲۰ هزار ریال محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه نماز باشکوه عید فطر در سراسر سیستان و بلوچستان به امامت ائمه جمعه شیعه و سنی برگزار می‌شود اظهار داشت: نماز عید فطر در زاهدان به امامت حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در مصلی المهدی (عج) این شهر اقامه می‌شود.

انتهای  پیام/ع

نماز عید فطر درزاهدان  به امامت حجت الاسلام مصطفی محامی  اقامه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار