فاطمه ذوالقدر با اشاره به شایعه استخراج ارز دیجیتال در دو استودیوی سازمان صداوسیما گفت: مصاحبه‌های من برای ده روز پیش است و نباید هم اکنون منتشر می‌شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شایعه استخراج ارز دیجیتال در دو استودیوی سازمان صداوسیما گفت: مصاحبه‌های بنده همزمان با شائبه ایجاد شده در فضای مجازی و سوالات پیش آمده افکار عمومی در این باره صورت پذیرفت و نباید هم اکنون منتشر می‌شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: در مصاحبه‌ها از صداوسیما خواستار شفافسازی شدم و متعاقب آن نیز، رسانه ملی سعی کرد تا نسبت به این موضوع شفاف‌سازی کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به اخلاق حرف‌های و رسان‌های پایبند باشند تصریح کرد: ما نمایندگان همیشه دغدغه شفافسازی برای مردم داشتهایم و امیدواریم از یک طرف مسئولان دستگاه‌های مختلف ما را در این مسیر با دادن اطلاعات به موقع یاری کنند و از سوی دیگر رسانه‌ها در انتشار نظرات ما در زمان و موقع مناسب امانتداران خوبی باشند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار