برنامه گفتگو محور «اختیاریه» درباره موضوعات مختلف با میهمانان متفاوتی گفتگو می‌کند.

گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «اختیاریه» در شب‌های رمضان و همزمان با لحظات افطار هرشب به روی آنتن می‌رود و شب گذشته میزبان خانواده سمیه نرگسی به همراه فرزندش بود.

نرگسی متولد همدان است، در ۱۸ سالگی تجربه مادری را حس می‌کند، اما شاهد اتفاقات متفاوتی می‌شود. بعد از ده سال زندگی این ازدواج به جدایی ختم شد و او دوباره ازدواج می‌کند.

نرگسی گفت: پدرم در این مدت بسیار کمکم کرد تا دوباره زندگی خود را آغاز کردم.

وی ادامه داد: همسرم دوم من فرزندی داشت و من می‌توانستم حس مادری خودم را برای او داشته باشم. هر کدام داشتن فرزند را تجربه کرده بودیم و، اما بعد از حدود دو سال صاحب فرزند شدیم.

نرگسی عنوان کرد: من مراحل پزشکی را سپری کردم و بعداز ۹ماه که در بیمارستان رفتم و بچه به دنیا آمد، اما با خبر اتفاق تلخ بچه را به ما تحویل دادند. به من گفتند بچه شما مشکل جسمی دارد و بدون پا به دنیا آمده است و با این خبر من بی هوش شدم.

وی افزود: بعد از ده ساعت که به هوش آمدم بچه را دیدم حال عجیبی داشتم استخوان‌های پا محمد مهدی تشکیل نشده بود تا ۶ ماه بچه را به کسی نشان ندادم. دوران سختی بود وبا مشورت پزشکان قرار شد پا‌های محمد مهدی را قطع کنیم و از پروتز استفاده کند. در ۱۱ ماهگی این اتفاق افتاد و حدود سه ماه دوران نقاهت او طول کشید.

نرگسی درباره این روز‌های محمد مهدی عنوان کرد: همه فکر می‌کردند او باید به بهزیستی برود، اما ما در کنار او ماندیم امروز محمد مهدی شنا به صورت حرفه‌ای کار می‌کند حتی در صخره نوردی فعالیت دارد.

این بچه‌ها پر از استعداد هستند و باید دیده شوند، اما برای پروتز محمد مهدی هیچ سازمانی حمایت نمی‌کند و مردم کنار ما هستند حتی کشور‌های خارجی به ما گفتند که ما می‌توانیم سرمایه گذاری کنیم تا در المپیک برای کشور آن‌ها مدال بیاورد چرا در کشور خودمان از محمد مهدی حمایت نمی‌کند و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار