مشخصات و رندر گلکسی A50 منتشر شد +تصاویر

مشخصات جدید گوشی گلکسی A50، میان‌رده جدید سامسونگ، به همراه رندر آن در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه به ما می‌دهند.

تمام اطلاعاتی که باید از گلکسی A50 بدانیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته خبر‌هایی در فضای مجازی درباره فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه میان‌رده جدید سامسونگ که یکی از اعضای خانواده گلکسی A است تنها در ۷۰ روز اول حضورش، منتشر شد. این میزان فروش برای شرکت سازنده خود چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار سود به همراه داشت. هفته گذشته نیز خبری مبنی بر ورود سه مدل از میان‌رده‌های سامسونگ به آمریکا منتشر شد. این سه مدل شامل گلکسی A20، گلکسی A50 و گلکسی A70 می‌شوند.

اما به تازگی خبر‌های جدیدی درباره گوشی گلکسی A50 منتشر شده که در آن رندر و اطلاعات دیگری از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده‌اند. در ادامه این رندر را مشاهده می‌کنید:

تمام اطلاعاتی که باید از گلکسی A50 بدانید

گفته می‌شود تاریخ ۲۱ ژوئن که روی صفحه نمایش این دستگاه نمایش داده شده در واقع همان تاریخ عرضه آن در ایالات متحده آمریکا است. یکی از افشاگران گفته است که احتمالا تمام اپراتور‌های آمریکا این گوشی را پشتیبانی می‌کنند. بروزرسانی که به تازگی برای نرم‌افزار Pay منتشر شده یک اشاره بسیار بزرگ به تائید حضور گلکسی A50 می‌کند. جزئیات مربوط به این بروزرسانی نشان می‌دهد که نرم‌افزار پرداخت سامسونگ از "A50 US" پشتیبانی می‌کند که احتمالا نسخه آمریکایی Galaxy A50 است.

تمام اطلاعاتی که باید از گلکسی A50 بدانید


بیشتر بخوانید: بررسی فنی گوشی هوشمند گلکسی A20 محصول میان‌رده سامسونگ


خانواده گلکسی A که جایگزین سری گلکسی J شد‌ه‌اند دارای صفحه نمایش بزرگ، دوربین قابل اعتماد و باتری‌های عظیم هستند. گوشی گلکسی A50 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED است که درون خود یک ناچ قطره‌ای جذاب دارد. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۲۸۰X۲۳۴۰ است. یک تراشه هشت هسته‌ای درون بدنه این گوشی وجود دارد و رم و حافظه داخلی آن در دو پیکربندی متفاوت آن را همراهی می‌کنند. اولین پیکربندی ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

دروبین سه‌گانه این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۲۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۷، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با پوشش ۱۲۳ درجه و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. در ضمن یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه حضور دارد. برای انرژی گلکسی A50 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در زیر صفحه نمایش این میان رده یک حسگر درون صفحه نمایش حضور دارد که در کنار اسکنر تشخیص چهره امنیت دستگاه را تامین می‌کنند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و مرجانی عرضه می‌شود. نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه هم اکنون در سایت B&H با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

تمام اطلاعاتی که باید از گلکسی A50 بدانید

برچسب ها: فناوری ، گلکسی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.