معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: قوم بلوچ از مرزداران واقعی و وفادار به جمهوری اسلامی ایران هستند و باید نظام با زیرساخت‌های لازم در محدوده این استان برای رفاه حال مردم توجه کند.

قوم بلوچ از مرزداران واقعی و وفادار به جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان در نشست تکریم و معارفه فرماندار سرباز با تسلیت ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) پرچمدار انقلاب بود و امروز خودباوری، استقلال، اتحاد و برادری را به ما هدیه کرده است.

وی گفت: با تدوام آرمان‌های انقلاب آینده‌ای درخشان‌تر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرستان سرباز به بلندای تاریخ و با قدمت تاریخی، جایگاه پرورش علمای بزرگ، شاعران، مرزداران عزیز به استواری کوهستان و مردمانی استوار دارد و وطن خواهی، ایران خواهی و اسلام دوستی آنان زبانزد عام و خاص است.

وی ادامه داد؛ قوم با اصالت بلوچ یک قوم مرزدار و وفادار به انقلاب است و نگاه جمهوری اسلامی ایران به استان سیستان و بلوچستان نگاه توسعه‌ای است.

زینی وند اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران و در تمامی دولت‌ها نگاه به قومیت و مذهب جایگاهی ندارد.

وی بیان کرد: با نگاه ویژه نظام به سیستان و بلوچستان در حوزه گاز، ریل و سایر زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این ستان صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به برخی تخلفات در سطح کشور، استان و شهرستان سرباز اشاره کرد و گقت: تا روشن شدن مساله و اثبات جرم نباید یک موضوع رسانه‌ای شود تا شان و آبروی یک انسان بی گناه حفظ شود.

وی ادامه داد: بستن کامل مرز و برخورد با ماشین‌های سوخت بر، کار سختی نیست، ولی قرار نیست راه‌های اشتغال مردم بسته شود.

زینی وند بیان کرد: همه مردم و مسئولان و معتمدان کمک کنند تا مشکل سوخت سامان پیدا کند و همانطور که مسئولان نظام در مورد سوخت به مردم کمک می‌کنند مردم هم باید در مقابل توصیه‌ها را در مورد سوخت جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه همه فرمانداران و بخشداران در مورد برگزاری انتخابات پیش رو باید مطیع قانون باشند و نباید حامی یک کاندید خاص باشند، خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب فرمانداران شایسته سالاری، جوان گرایی و استفاده از بانوان و نخبگان متخصص در پست‌های فرمانداری و بخشداری مدنظر استانداری است.

در پایان این مراسم سلیم کدخدا به عنوان سرپرست فرمانداری سرباز منصوب و از خدمات محمدانور بجارزهی قدردانی شد.

سلیم کدخدا در طول ۱۴ سال (از سال ۱۳۸۴ تاکنون) فعالیت سیاسی و عمرانی در سمت‌های کارشناس دفتر سیاسی و انتظامی فرمانداری، دبیر شورای تأمین و معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری نیکشهر مشعول به خدمت بوده.

انتهای پیام/ع

قوم با اصالت بلوچ یک قوم مرزدار و وفادار به انقلاب است

برچسب ها: فرماندار ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار